«ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما! : نکته جالب و خلاف تصور ما آن است که برندهای ...


نکته جالب و خلاف تصور ما آن است که برندهای موفق لوازم خانگی در چین تماما آن چیزهایی که با عنوان "ساخت چین" در بازار می شناسیم، نیستند. پول نیوز: نرخ رشد جمعیت و افزایش بافت های روستایی و شهری در چین از جمله عواملی هستند که بستر مناسبی را برای توسعه بازار لوازم خانگی ایجاد کرده اند. به شهادت آمار، طی دهه گذشته فروش لوازم خانگی در چین رشد خیره کننده ای داشته است.

 نکته جالب و خلاف تصور ما آن است که برندهای موفق لوازم خانگی در چین تماما آن چیزهایی  که با عنوان "ساخت چین" در بازار می شناسیم، نیستند. در ادامه این مطلب به 10برند برتر لوازم خانگی در چین اشاره می کنیم.

10.ساپور

ساخت صفحات اجتماعی با زبان های متفاوت , ساخت تیزر تبلیغاتی , ساخت وبلاگ

برند لوازم خانگی ساپور که در استان چجیانگ تولید می شود بیشتر شامل لوازم پخت و پز برای آشپزخانه می شود. علاوه بر محبوبیت در چین، این برند دومین تولیدکننده بزرگ لوازم پخت و پز در دنیاست. در حدود1000 کارمند برای مجموعه ساپور فعالیت می کنند.میزان درآمد این کمپانی در سال2013 برابر با 1.36 میلیارد دلار بوده است.

9.میلینگ

ساخت اپل آیدی , ساخت سایت , ساخت جیمیل

برند لوازم خانگی میلینگ دارای سه خط تولید یخچال و فریزر در هفئی، جیانگشی و میانیانگ  است.یخچال و فریزر تولیدات اصلی این کارخانه هستند. میزان درآمد این کمپانی در سال2013 برابر با 1.71 میلیارد دلار بوده است.

8.گالانز

ساخت تیزر تلویزیونی , ساخت ایمیل , ساخت گزارش آگهی

برند لوازم خانگی گالانز اینترپرایز بزرگترین تولیدکننده مایکرویو در جهان است. دفتر اصلی این کمپانی در استان گوانگ دنگ قرار دارد. طی سالیان اخیر گالانز دایره تولیدات خود را به دستگاه تهویه هوا، ماشین لباسشویی، آوون توستر، یخچال و سایر لوازم خانگی توسعه داده است. میزان درآمد این کمپانی در سال 2013 برابر با 4.57 میلیارد دلار بوده است.

7.هایسنس

آموزش ساخت اپل آیدی , ساخت اپل ایدی , ساخت کانال تلگرام

برند هایسنس یکی از کمپانی های دولتی تولید لوازم الکترونیک در چین است. میزان درآمد این کمپانی در سال2013 برابر با 4.62 میلیارد دلار بوده است.

6.اسکای ورث

ساخت لوگو , ساخت اپلیکیشن اندروید , ساخت qr code

گروه تجاری اسکای ورث یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در چین است. دفتر مرکزی این کمپانی در شنژن قرار دارد. میزان درآمد این کمپانی در سال 2013 برابر با 6.14 میلیارد دلار بوده است.

5.چانگ هونگ

اموزش ساخت اپل ایدی , ساخت بارکد , ساخت شماره مجازی با کامپیوتر

برند لوازم خانگی چانگ هونگ با سابقه فعالیت از سال1958 در میانیانگ  فعالیت خود را ادامه می دهد. این کمپانی دومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون در چین است. در سال2004 تا 90درصد تلویزیون های صادرشده از چین به آمریکا توسط چانگ هونگ تولید شده بود. میزان درآمد این کمپانی در سال 2013 برابر با 9.55 میلیارد دلار بوده است.

4.تی سی ال

ساخت جی میل , ساخت apple id , ساخت رزومه

دفتر اصلی برند لوازم الکترونیک تی سی ال در استان گوانگ دونگ چین قرار دارد. از تلویزیون و تلفن هماره گرفته تا سیستم تهویه هوا، یخچال و ماشین لباسشویی همگی در دایره تولیدات تی سی ال قرار دارند. در سال2010 این کمپانی بیست و پنجمین کمپانی محصولات الکترونیک و سومین تولیدکننده تلویزیون در جهان بوده است. میزان درآمد این کمپانی در سال 2013 برابر با 13.58 میلیارد دلار بوده است.

3.هایر

ساخت وبلاگ در گوگل , ساخت ربات , ساخت نقشه سایت

برند لوازم خانگی هایر فعالیت خود ار از استان شاندونگ چین دنبال می کند. این برند دارای محصولاتی مانند سیستم تهویه هوا، لباسشویی، تلویزیون، آوون توستر، مایکروویو، کامپیوتر، تلفن هماره، یخچال و ... است. میزان درآمد این کمپانی در سال 2013 برابر با 14.03 میلیارد دلار بوده است.

2.گری

ایران ساخت , ساخت گیف , ساخت ایران

دفتر اصلی برند لوازم خانگی گری در استان گوانگ دونگ قرار دارد. این کمپانی بزرگترین تولیدکننده سیستم های تهویه مطبوع در جهان است. فن های برقی، تصفیه هوا، بخاری، کتری و انواع اجاق های برق از جمله سایر تولیدات گری هستند. میزان درآمد این کمپانی در سال 2013 برابر با 19.25 میلیارد دلار بوده است.

1.میدیا

نحوه ساخت اپل آیدی , ساخت کانال تلگرام در کامپیوتر , ساخت سایت رایگان

دفتر اصلی کمپانی میدیا نیز در استان گوانگ دونگ قرار دارد. این کمپانی در حدود 135 هزار کارمند دارد. میدیا تولیدکننده انواع لوازم خانگی است. میزان درآمد این کمپانی در سال 2013 برابر با 19.63 میلیارد دلار بوده است.


ویدیو : «ساخت چین»هایی، متفاوت با تصور ما!