ساخت فیلم اکشن از «دامبو» +عکس : كمپانی دیسنی، انیمیشن «دامبو» را این بار در ...


كمپانی دیسنی، انیمیشن «دامبو» را این بار در قالب یك فیلم اكشن زنده جلوی دوربین می برد. خبرگزاری مهر: كمپانی دیسنی، انیمیشن «دامبو» را این بار در قالب یك فیلم اكشن زنده جلوی دوربین می برد.

انیمیشن كلاسیك سال 1941 این بار با جان‌بخشی استودیویی و با فیلمنامه ارهان كروگر نویسنده «ترنسفورمرز» ساخته می‌شود.

این انیمیشن كه شخصیت اصلی آن «دامبو» یك بچه فیل سیرك است كه می‌تواند پرواز كند، دوباره راهی پرده‌های سینماها می‌شود. دامبو فیل كوچولویی با گوش‌های خیلی بزرگ است كه می‌تواند به كمك همین گوشها پرواز كند.

دانلود فیلم اکشن , فیلم اکشن , دانلود فیلم 2016 اکشن

این فیلم اكشن با اقتباس از داستان اصلی این انیمیشن ساخته می‌شود و یك داستان خانوادگی منحصر به فرد را هم به زندگی دامبو اضافه می كند.

فیلمنامه اصلی این فیلم به دلیل اشاره هایی به موضوع های نژادپرستانه بارها مورد نقد منتقدان قرار گرفته است چون اسم كلاغی كه رهبری گروهی از كلاغ ها را برعهده دارد جیم است كه یادآور مجموعه ای از قوانین نژادپرستانه است.

«دامبو» جایزه اسكار را به عنوان بهترین فیلم موزیكال گرفت و برای بهترین ترانه نیز نامزد دریافت جایزه شد.

فیلم اکشن 2016 , ساخت فیلم تبلیغاتی , نرم افزار ساخت فیلم آموزشی

دیسنی مدتی است كه در حال بازآفرینی دوباره انیمیشن‌های كلاسیكش است و در این زمینه موفقیت آمیز نیز عمل كرده است. «شریر» فیلم پرفروشی با بازی آنجلینا جولی نیز بازآفرینی انیمیشن «زیبای خفته» در سال 1959 است كه تاكنون فروشی 630 میلیون دلاری را تجربه كرده است. تیم برتون نیز «آلیس در سرزمین عجایب» را با اقتباس از انیمیشنی به همین نام ساخته دیسنی ساخت و با بازی جانی دپ فروشی بیش از یك میلیارد دلار را تجربه كرد.

گفته شده دیسنی قصد دارد «سیندرلا» و چند پروژه دیگرش را نیز بازآفرینی كند. «داستان جنگل» به كارگردانی جان فاورو و «دیو و دلبر» به كارگردانی «بیل كاندون» نیز از همین مجموعه دوباره ساخته خواهد شد.

ساخت فیلم آموزشی , ساخت فیلم با عکس , ساخت اکشن در فتوشاپ

دانلود فیلم خارجی اکشن , فیلم های اکشن 2016 , ساخت فیلم

آموزش ساخت فیلم آموزشی , ساخت زیرنویس برای فیلم , آموزش ساخت زیرنویس برای فیلم

آموزش ساخت فیلم , ساخت gif از روی فیلم , ساخت یک اکشن در فتوشاپ


ویدیو : ساخت فیلم اکشن از «دامبو» +عکس