ساخت سیمولاتور پرواز در اتاق خواب +عکس : خلبانان برای آنکه بتوانند آموزش های ...



خلبانان برای آنکه بتوانند آموزش های پرواز را به خوبی درک کنند باید از سیمولاتورهای مختلف استفاده کنند. این دستگاه ها باعث می شوند تا خلبان در موقعیتی واقعی قرار بگیرند و تمرینات مجازی داشته باشند.

 دستگاه های سیمولاتور معمولا قیمت بالایی دارند و هر جایی نمی توان از آن ها استفاده کرد به همین دلیل تنها سازمان های خاص از این دستگاه ها استفاده می کنند و تنها خلبان های تازه کار با آن ها تمرین خواهند کرد.


"لاورنت آیگون" مرد 40 ساله ای است که دست به کار جالبی در خانه اش زده است. او برای آنکه سر کودکش در خانه گرم باشد یک سیمولاتور کامل پرواز برای او ساخته است و آن را در اتاق خواب قرار داده است.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب , اتاق خواب , دکوراسیون اتاق خواب

 

 این مرد فرانسوی که خودش هم در نزدیکی فرودگاه به دنیا آمده است از کودکی علاقه خاصی به پرواز داشته اما نتوانسته به آرزویش برسد از این رو تصمیم گرفت برای کودکش یک سیمولاتور کاملا کاری و واقعی بسازد.

 

این مرد به همراه یکی از دوستانش که یک مکانیک هواپیما است بعد از 5 سال تلاش توانستند یک سیمولاتور واقعی در خانه بسازند. آن ها تمام اجزایی که در کاکپیت یا اتاق خلبان یک هواپیمای بوئینگ 737 دیده می شود را ساخته و در این سیمولاتور قرار داده اند.


نکته بسیار مهم در مورد این سیمولاتور آن است که تمامی دکمه هایی که قرار گرفته اند باید با یک سیستم مرکزی ارتباط برقرار می کردند و این کاری بسیار مشکل بوده است چرا که آن ها علم این کار را نداشتند و به همین علت مجبور شدند تا در کلاس های آموزشی شرکت کنند. این روزها این سیمولاتور کاملا به مانند یک نمونه چند میلیون دلاری کار می کند.

 

 پرده اتاق خواب , تزیین اتاق خواب , رنگ اتاق خواب

 

 

کمد دیواری اتاق خواب , دکوراسیون اتاق خواب دخترانه , طراحی اتاق خواب

 

منبعyjc.ir


ویدیو : ساخت سیمولاتور پرواز در اتاق خواب +عکس