ساخت جنگنده در اوقات فراغت +عکس : ساخت جنگنده در اوقات فراغت +عکس هواپیماهای ...



ساخت جنگنده در اوقات فراغت +عکس

هواپیماهای جنگنده از جمله زیباترین نشانه های مهندسی هستند و افراد زیادی را می توانید در دنیا پیدا کنید که علاقه شدیدی به جنگنده های پیشرفته دارند این جنگنده ها معمولا یک عمر مفید دارند و پس از مدتی از رده خارج می شوند.

علاقه به ادوات نظامی در هر انسانی وجود دارد و البته در عده ای این علاقه بسیار بیشتر است به طوری که آن ها حاضرند هرکاری برای داشتن یک جنگنده یا تانک در خانه خود انجام دهند.

 

"نیل بانویل" یکی از افرادی است که از کودکی به جنگنده ها علاقه داشته است و تمام اسباب بازی های شبیه به هواپیماها را در اختیار دارد. او به تازگی توانسته است جنگنده خود را تعمیر و دوباره نو کند.

 

اوقات فراغت , اوقات فراغت را چگونه بگذرانیم , جنگنده های ساخت ایران

 

این مرد 45 ساله 6 سال پیش مبلغی معادل 10 هزار پوند را برای خرید یک جت جنگنده "فالکلند حریر" پرداخت کرد و این هواپیمای از رده خارج شده را به خانه اش آورد تا بار دیگر از ابتدا آن را در سوله شخصی اش بسازد.

او از طریق سایت های خرید کالای دست دوم این هواپیما را پیدا کرده و خریداری نموده است. در سال 2007 که این هواپیما به منزل او منتقل شد کاملا از کار افتاده و خراب بود و حتی بسیاری از قطعات آن نیز به خاطر گران بودن برداشته شده و تنها تکه آهن به "نیل"رسید.

 

اوقات فراغت جوانان , اوقات فراغت خود را چگونه بگذرانیم؟ , پیام از بزرگان در مورد اوقات فراغت

 

این مرد که علاقه زیادی به این وسیله ها داشته است در طول 6 سال گذشته با استفاده از نقشه ها و اطلاعات مختلف بار دیگر این هواپیما را بازسازی و نوسازی کرده است. حالا این هواپیما پس از 6 سال بار دیگر مانند روز اول شده و می تواند پرواز کند.

 

این مرد که تمام اوقات فراغت خود را برای بازسازی این هواپیما صرف کرده است اعتقاد دارد این روزها قیمت آن به 100 هزار پوند رسیده است و اگر روزی قصد فروش ان را داشته باشد حتما با این قیمت به فروش می رساند.

 

این هواپیما برای اولین بار در سال 1982 پرواز کرده است و از آن پس و با اتمام جنگ با آرژانتین دیگر به دسته هواپیماهای اسقاطی پیوسته بود تا آنکه بار دیگر سرحال شده و حالا دقیقا به مانند روزهای اولش قدرتمند است.

 

چگونه اوقات فراغت را بگذرانیم؟ , اوقات فراغت نوجوانان , چگونه اوقات فراغت خود را پر کنیم

 

تابستان اوقات فراغت , گذراندن اوقات فراغت در خانه , اوقات فراغت تابستان

 

اوقات فراغت کودکان , برنامه اوقات فراغت تابستان , اوقات فراغت در ایران

 

اوقات فراغت خان ها , اوقات فراغت در قدیم , اوقات فراغت جوانان امروزی در جامعه ایرانی


منبع:yjc.ir


ویدیو : ساخت جنگنده در اوقات فراغت +عکس