ساخت بلندترین مجسمه دنیا در هند +عکس : به گزارش رویترز، نارندرا مودی، رهبر ...


به گزارش رویترز، نارندرا مودی، رهبر اپوزیسیون هند در حال ساخت بلندترین مجسمه دنیا به یاد یکی از پدران مؤسس این کشور، به هزینه 340 میلیون دلار است. او از این پروژه برای مبارزه با رقبای اصلی خود یعنی سلسله گاندی-نهرو استفاده می کند.



پادشا: به گزارش رویترز، نارندرا مودی، رهبر اپوزیسیون هند در حال ساخت بلندترین مجسمه دنیا به یاد یکی از پدران مؤسس این کشور، به هزینه 340 میلیون دلار است. او از این پروژه برای مبارزه با رقبای اصلی خود یعنی سلسله گاندی-نهرو استفاده می کند.

بلندترین درخت دنیا , بلندترین برج دنیا , ساخت مجسمه

مجسمه سردار والابهای پاتل که اولین معاون نخست وزیر جواهر لعل نهرو و وزیر کشور او بود و اغلب با او مشکل داشت، قرار است روی جزیره ای وسط رودخانه ای در گوجارات، زادگاه پاتل و مودی ساخته شود. تاریخ افتتاح ساخت آن روز پنج شنبه، یعنی در صد و سی و هشتمین سالگرد تولد پاتل خواهد بود.

مجسمه های معروف دنیا , ساخت مجسمه ننه سرما با سفال , بلندترین چرخ و فلک دنیا

اندازه این مجسمه دو برابر مجسمه آزادی خواهد بود. هزینه 338 میلیون دلار (20.63 میلیارد روپیه ای) برای این مجسمه آهنی و برنزی 182 متری مورد انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفت، زیرا حدود یک سوم جمعیت 1.2 میلیارد نفری هند در فقر کامل زندگی می کنند. دولت گوجارات و وقف های عمومی هزینه ساخت این مجسمه را تأمین خواهند کرد.

بلندترین چرخ و فلک دنیا کجاست , مجسمه های عجیب دنیا , ساخت آسان مجسمه سفالی با قالب


ویدیو : ساخت بلندترین مجسمه دنیا در هند +عکس