ساختمان بسیار شیک «لویی ویتون» در توکیو : در این مطلب، ساختمان بسیار زیبای ...


در این مطلب، ساختمان بسیار زیبای برند «لویی ویتون» در ژاپن در شهر توکیو را برای شما انتخاب کرده ایم که طراحی خاصی دارد.      
پادشا:  در این مطلب، ساختمان بسیار زیبای برند «لویی ویتون» در ژاپن در شهر توکیو را برای شما انتخاب کرده ایم که طراحی خاصی دارد. نمای این ساختمان به خوبی نمایش‌دهنده تاریخ Ginza است. «گینزا» نام منطقه ای در توکیو است که برای طراحی های هنری خود شهرت دارد.

بنا به گفته یکی از مشهورترین آرشیتکت‌های ژاپن به نام «جان آوکی» که بخشی از توسعه معماری توکیو مدیون اوست، گینزا در گذشته دروازه شهر توکیو بوده و به شیمباشی منتهی می شده است. این منطقه یکی از نخستین ایستگاه های قطار برای مسافرت های برون مرزی بوده که به کشورهای دیگر راه  داشته است. شاید همین مساله موجب شده تا طرح های مدرن سریع تر وارد این شهر بشوند.

کیف کج لویی ویتون , لویی ویتون , خرید کیف کج لویی ویتون

نمای ساختمانِ شعبه توکیوی لویی ویتون، از لوگوی  Damier لویی ویتون نیز الهام گرفته است و با تلفیق آن با الگوهای معماری سنتی توکیو، خاص و منحصربه فرد شده است.

این فروشگاه در توکیو، فرورفتگی ها و برآمدگی های بسیار جالبی دارد که کاملا هدفمند و هوشمندانه در کنار هم چیده شده‌اند. با توجه به ساعت های مختلف شبانه روز، این نقاط نورهای بژ و درخشنده منتشر می کنند و به این ترتیب، موجب جلب توجه مردم می شوند. در زیر نور خورشید یا در طول شب نورهای این بخش ها متفاوت است. به طور مثال، در تاریکی، لامپ‌های LED موجب درخشندگی بافت این ساختمان می شوند. همین نورپردازی و طراحی بافت‌مانند نمای ساختمان، آن را به یکی از زیباترین معماری های شهر توکیو تبدیل کرده است.

این فروشگاه به خوبی بافت خاص محصولات لویی ویتون را نمایش می دهد. در ادامه می توانید عکس های این معماری زیبا را مشاهده کنید.

برند لویی ویتون , کیف لویی ویتون , کیف زنانه لویی ویتون

لویی ویتون ؛ , فروشگاه لویی ویتون در تهران , نمایندگی لویی ویتون

نمایندگی کیف لویی ویتون در تهران , نمایندگی لویی ویتون در تهران , خرید کیف لویی ویتون

کیف های زنانه لویی ویتون , کیف لویی ویتون اورجینال , لویی ویتون تهران

طراحی نمای فروشگاه لویی ویتون , موزه لویی ویتون , در مورد شرکت لویی ویتون

شرکت لویی ویتون , قیمت کیف پول لویی ویتون , روسری لویی ویتون

کیف زنانه لویی ویتون مدل , صنعت ساختمان , اخبار ساختمان آپارتمان ایران ملک در اهواز


ویدیو : ساختمان بسیار شیک «لویی ویتون» در توکیو