ساحل های رنگی دنیا +عکس : در نقاط مختلف دنیا از چترها و پوشش های مختلف برای ...


در نقاط مختلف دنیا از چترها و پوشش های مختلف برای زیباسازی ساحل استفاده می شود اما ما در اینجا 9 ساحلی را نام برده ایم که خودشان به تنهایی و بدون هیچ دکوری زیبا و جالب توجه هستند.           پادشا: در نقاط مختلف دنیا از چترها و پوشش های مختلف برای زیباسازی ساحل استفاده می شود اما ما در اینجا 9 ساحلی را نام برده ایم که خودشان به  تنهایی و بدون هیچ دکوری زیبا و جالب توجه هستند. این سواحل به طرز عجیبی شن های رنگی همچون سبز، قرمز یا صورتی دارند. برای آشنایی با آنها با ما همراه باشید.

1. شن های چند رنگی

ساحل رنگین کمان – استرالیا

آشنایی با 10 ساحل برتر دنیا , بهترین ساحل دنیا , رنگی ترین عــــروسهای دنیا عکس

ساحل رنگین کمان، همان طور که از نامش پیداست، رنگ های متنوعی دارد و منظره زیبایی خلق کرده است. این ساحل بسیار کوچک فقط یک کیلومتر مساحت دارد. در این ساحل، 74 رنگ مختلف وجود دارد که در نتیجه فرسایش و اکسیده شدن آهن در طول عصر یخبندان به وجود آمده است. این رنگ ها افسانه غم انگیزی نیز در خود دارند. بر اساس افسانه های باستانی، این شن ها زمانی رنگی شده اند که روح رنگین کمان پس از باخت در جنگ با یک زن زیبا، داخل صخره ساحلی 200 متری فرود آمده است و همه رنگ های خود را در ساحل پخش کرده است.

2. شن های سبز

ساحل پاپاکولی – جزیره بزرگ هاوایی


دنیا جهانبخت , رنگی رنگی , لنز رنگی

ساحل پاپاکولی در انتهای جنوبی جزیره بزرگ هاوایی واقع شده است. شهرت این ساحل برای شن های سبزرنگ آن است. این شن ها از کرسیتال های ریز الیوین (سیلیکات منیزیوم که به صورت بلورهای سبز یافت می شوند) ساخته شده اند. این بلورها نیز از گدازه های آتشفشانی که در یک مخروط نیم سوز 49 هزار ساله که با آب های خلیج ماهانا احاطه شده است، ساخته شده اند. تعداد بسیار زیاد بلورهای الیوین موجود در این ساحل باعث شده تا همیشه سبز باشد.  

3. شن های سیاه

ساحل موریوایی دریای سیاه - نیوزیلند


ساحل , دنیا جهان بخت , عکس رنگی رحم بدون درد تحت بیهوشی

شن های سیاه این ساحل در نتیجه فعالیت های کوه های آتشفشانی در سال های پیش است. دلیل رنگ تیره آنها نیز مقدار زیاد آهن، تیتانیوم و دیگر مواد آلی آتشفشانی است که در شن ها وجود دارند. این ساحل سیاه و درخشان حدود 60 کیلومتر مساحت دارد و محل اجتماع پرندگان پلیکان مانند نیوزیلندی است.

4. شن های قرمز

ساحل قرمز – سانتورینی، یونان


دنیا فنی زاده , دنیا پی , مداد رنگی

ساحل قرمز که با نام کوکینی نیز شناخته می شود، در پایه صخره های قرمز رنگ در کنار دریای آبی مدیترانه قرار دارد. دلیل قرمز بودن شن های این ساحل، صخره های به جا مانده از گدازه های قرمز و سیاه غنی از آهن از آتشفشان هایی است که در چندین سال پیش رخ داده اند. این ساحل زیبا که بازدیدکننده های فراوانی دارد در ساعت های ابتدایی صبح بسیار بیشتر خودنمایی می کند.

5. شن های صورتی

ساحل شن های صورتی – جزیره هاربر، باهاما


هزینه عکس رنگی از رحم , عجایب دنیا , دنیا فنی‌زاده

عوامل بسیاری باعث شده اند تا ساحل صورتی، شن های صورتی داشته باشد. این ساحل 5.6 کیلومتری رنگ خود را در نتیجه شکسته شدن قطعات مرجانی، صدف ها و کربنات کلسیم های باقی مانده از نوعی جانور آبزی که صدف قرمز و صورتی دارد، به دست آورده است. این موجودات در صخره های مرجانی موجود در اطراف ساحل زندگی می کنند و باقی مانده صدف و لاک های آنها در ساحل جمع می شود.

6. شن های ارغوانی

ساحل پفیفر – بیگ سور، کالیفرنیا


دنیا , فال هفته رنگی رنگی , جدیدترین فناوری های روز دنیا

آیا تاکنون در مورد ساحل ارغوانی چیزی شنیده اید؟ اگر به شمال خط ساحلی پفیفر بروید ساحلی به رنگ بنفش و ارغوانی تیره را خواهد دید. منشا این رنگ سنگ های کوارتز و منگنزی هستند که از تپه های اطراف شسته و آورده شده اند. شن های بنفش را بیشتر بعد از طوفان های دریایی در فصل زمستان می توان مشاهده کرد.

7. شن های نارنجی

ساحل پورتو فرو - ساردینیا، ایتالیا


ترسناک ترین فیلم دنیا , دنیا جهانبخش , دنیا چت

گوشه شمالی جزیره ایتالیایی ساردینیا، محل ساحل پورتو فرو است. این ساحل کوچک به طرز عجیبی شن های نارنجی رنگ دارد. این رنگ در نتیجه مخلوطی از سنگ آهک های نارنجی رنگ، صدف های خرد شده و دیگر پسمانده های آتشفشانی به وجود آمده است. بعلاوه، یک تپه شنی با ارتفاع  20 متری نیز به رنگ زرد اُخرایی در پشت این ساحل واقع شده است.  

8. شن های سفید

ساحل کریسنت – سی‌یستا کی، فلوریدا


پرینت رنگی , فروشگاه کادو رنگی , بزرگترین مار دنیا

خیلی از سواحل دنیا ادعا می کنند شن های سفید دارند اما هیچ کدام از آنها به سفیدی ساحل کریسنت نیستند. شن های این ساحل، 99 درصد کوارتز خالص دارند که از کوه های آپالاچین توسط رودخانه فلوریدا به ساحل آورده شده اند. وقتی روی این شن ها راه می روید گویا روی پودر شکر قدم می زنید. علاوه بر آن، به دلیل کوارتز و رنگ سفید، این شن ها حتی زیر نور داغ خورشید هم داغ نمی شوند و می توان به راحتی با پای برهنه روی آنها قدم زد.

9. شن های توسی

ساحل شلتر کاو – روستای هامبولت – کالیفرنیا


عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا , اخبار روز دنیا

جاذبه اصلی شلتر کاو دورافتاده بودن آن است. البته شن های این ساحل نیز توسی هستند. دلیل این رنگ، فرسایش صخره های توسی رنگ در کنار ساحل است. این ساحل همچنین برای پیاده روی، دوچرخه سواری و حیات وحش خود همچون شیرهای دریایی، عقاب گَر و گوزن روزلوت شهرت دارد.


ویدیو : ساحل های رنگی دنیا +عکس