زیورآلاتی که نمی توانید دوست نداشته باشید : در این مطلب سراغ مدل‌هایی رفته‌ایم ...


در این مطلب سراغ مدل‌هایی رفته‌ایم كه جای‌شان در میان جعبه زیورآلات شما خالی است!
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: در این مطلب سراغ مدل‌هایی رفته‌ایم كه جای‌شان در میان جعبه زیورآلات شما خالی است! دخترهای نوجوان به زیورآلات بدلی علاقه زیادی دارند؛ گاهی اوقات طرح‌ها و نقش‌های این محصولات آنقدر زیبا هستند كه بزرگ‌ترها را هم جذب می‌كند. «شین» برند زیورآلاتی است كه در ساخت محصولاتش از طلا و نقره یا تركیب آنها استفاده می‌كند و به‌همین دلیل در میان خانم‌ها محبوبیت زیادی دارد. در این شماره، سراغ شوكا زمانزاده، خالق « شین»  رفتیم تا با كارهایش بیشتر آشنا شویم.

خودتان را بیش‌تر دوست داشته باشید , برای تبلیغ کار خود شرم نداشته باشید  , تاکنون از آن خبر نداشته باشید

این اسم از كجا آمد

نیمه‌های روز بود كه مثل همیشه سخت مشغول نقاشی كشیدن بود و البته با ذهنی پر از سوال كه چه عنوانی برای كارهایش انتخاب كند. واژه‌های مختلف در ذهنش رژه می‌رفتند تا اینكه كلمه شین به ذهنش رسید. كلمه شین برگرفته از یك مكتب هنری در تاریخ هنر است كه البته اول اسم شوكا هم هست. شوكا زمانزاده اسم اولین كارهای هنری‌اش كه نقاشی بودند را «شین گالری» گذاشت و بعد از آن برای زیورآلاتش این اسم را به «شین جولری» تغییر داد.


 اگر روح لطیفی دارید!

اگر برنامه ای نداشته باشید برنامه ریختید برای شکست , شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند , دوست یابی

اگر اهل تجملات هستید حتما به این ست زیبا و ظریف فكر كنید. این ست گردنبند، دستبند و گوشواره را به خاطر پرنده‌های دوست‌داشتنی‌اش به دخترخانم‌هایی توصیه می‌كنیم كه روح لطیفی دارند! از این ست می‌توانید چه هنگامی كه قرار است اسپرت بپوشید و چه زمانی كه كاملا رسمی به‌نظر بیایید، استفاده كنید.


به رنگ طلا و نقره

كارش را با مفتول و سنگ شروع كرد؛ اما به این نتیجه رسید كه كارها زیبایی و جلوه‌‌ای كه باید داشته باشند را ندارند، بنابراین باید جایگزین مناسب‌تری برای مفتول پیدا كند، به همین دلیل سراغ طلا و نقره رفت؛ فلزی كه رنگ آن ثابت است و حتی به مرور زمان و بعد از استفاده طولانی‌مدت، كدر نمی‌شود.


ظرافت و سادگی با شین

شوكا زمانزاده معتقد است كه زیورآلات شین، احساس زنانگی و خاص بودن بیشتری به آدم می‌بخشد. ویژگی كه آن را از دیگر زیورآلات متمایز می‌كند، ظرافت و سادگی آنهاست كه مورد استقبال تمام سنین قرار گرفته. طرح‌های گالری شین خیلی مدرن‌تر از جواهرات سنتی هستند اما باوجود مدرن بودن‌شان كمی هم با نمادهای سنتی شرقی تلفیق شده‌اند. در گالری شین تقریبا تمام المان‌هایش ساده و تصاویر زیورآلات، دور از ذهن نیستند.


برای مادران آینده

دوست دارم , دوست , خانه دوست کجاست

اگر خیال دارید به نزدیك‌ترین دوست‌تان كه باردار است، برای مادر شدنش یك یادگاری كوچك هدیه دهید، می‌توانید به این گردنبند زیبا با طرح یك زن باردار كه جنین در شكمش است فكر كنید. این گردنبند می‌تواند روی گردن شما بدرخشد و همان شكوه و جلوه را برای شما به ارمغان می‌آورد كه لایقش هستید!


ضربان قلب را هدیه دهید

دوست خوب , الناز شاکر دوست , نعیمه نظام دوست

اگر دنبال گردنبندی هستید كه هیچ‌جای دنیا جز روی گردن خودتان نمونه‌اش را پیدا نمی‌كنید حتما به این گردنبند فكر كنید. هدیه‌ دادن این گردنبند ضربان قلب و طرح قلبش نشان می‌دهد شما دوست‌‌تان را با تمام وجودتان و به دور از همه هیجانات ظاهری دوست دارید.


گردنبندی برای خیاط‌ها

دوست دختر , دوست داشتن , شهرام حقیقت دوست

یك پیشنهاد ویژه برای شما كه اهل دوخت و دوزید. شما می‌توانید سراغ زیورآلاتی بروید و گردنبندی داشته باشید كه نشان‌دهنده حرفه شماست. پس دست به كار شوید و از این گالری گردنبندی بخواهید كه دقیقا می‌تواند با حرفه شما هماهنگ باشد!


یك انتخاب اسپرت

دوست پسرم منو میکنه , احمد ایران دوست , تبریک تولد دوست

 برای خانم‌هایی كه اهل تیپ‌های اسپرت هستند، این دستبندهای براق را پیشنهاد می‌كنیم؛ دستبندهایی با سنگ‌های رنگی و براق كه با پرنده‌های كوچك جلوه خاصی روی دست شما دارند.


حس پرواز

تبریک تولد به دوست , پریسا وظیفه دوست , متن تبریک تولد دوست

اگر سراغ طرحی غیر از همه اتفاق‌های معمول هستید حتما به این مدل فكر كنید. طراحی این گردنبند اجازه می‌دهد حس پرواز را همیشه و همه جا با خودتان همراه داشته باشید.


با شكوه و امروزی

دوست یابی آنلاین , یک دوست , سحر نظام دوست

همین حالا دست به كار شوید و در میان زیورآلات ریز و درشت‌تان جایی هم برای این گردنبندهای ظریف باز كنید. مرواریدی كه در وسط این گردنبند به كار رفته حتی ساده‌ترین لباس شما را هم باشكوه‌تر جلوه می‌دهد!


وقتی اهل زیورآلات نیستید!

پیدا کردن دوست دختر , خانه دوست , سردار آزمون و دوست دخترش
اگر اهل زیورآلات نیستید می‌توانید به این دستبند با سنگ‌های مشكی و آویز ساعت فكر كنید. استفاده از این سنگ‌ها در طراحی زیورآلات به آنها ظاهری كم و بیش اسپرت می‌دهد، بنابراین وقتی قرار است اسپرت بپوشید می‌توانید روی آن حساب كنید.


گنجشگ و بچه‌هایش

خانه دوست کجاست؟ , تبریک تولد به دوست صمیمی , اس ام اس دوست داشتن

 این گنجشك كوچك با مرواریدهایی كه نماد بچه‌هایش است و از آنها با چنگ و دندان محافظت می‌كند، می‌تواند در ‌مهمانی‌های رسمی ‌و موقعیت‌های اسپرت همراه شما باشد. خانم‌های جوان و نوجوان از گرفتن چنین هدیه ظریفی بی‌نهایت خوشحال می‌شوند.


مرواریدها را فراموش نكنید

متن دوست داشتن , زنان چه نوع کیری دوست دارند , متن تولد دوست

در میان زیورآلات‌تان به یك دستبند مروارید هم فكر كنید. مرواریدها از آن انتخاب‌هایی هستند كه همیشه به كارتان می‌آیند چون وقار و زیبایی را با هم دارند. اگر می‌خواهید با مد روز همراه باشید بد نیست سراغ این دستبندها بروید كه با طرحی از نقره زیبایی‌اش دوچندان می‌شود.


ویدیو : زیورآلاتی که نمی توانید دوست نداشته باشید