«زیرزمین» در برج میلاد ... : پنجشنبه شب در دومین شب جشنواره موسیقی مقاومت، ...


پنجشنبه شب در دومین شب جشنواره موسیقی مقاومت، مخاطبان اولین اجرای گروه موسیقی آفاق را دیدن و آنطور که به نظر رسید به خوبی توانستند با ریتم موسیقی اش ارتباط برقرار کنند. روزنامه تماشا: پنجشنبه شب در دومین شب جشنواره موسیقی مقاومت، مخاطبان اولین اجرای گروه موسیقی آفاق را دیدن و آنطور که به نظر رسید به خوبی توانستند با ریتم موسیقی اش ارتباط برقرار کنند.

گروه موسیقی کاوه آفاق خواننده جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ برای اولین بار به صورت رسمی اولین کنسرت خود را اجرا کرد. اجرای پنجشنبه شب کاوه آفاق به نوعی مهر تاییدی بود بر حرف و حدیث های چند وقت اخیر درباره مجاز شدنش. در محوطه باز برج میلاد، افراد زیادی دور هم جمع شده بودند که شاید هنوز باور نکرده بودند کاوه آفاق را روی صحنه خواهند دید.

کاوه آفاق با قطعه «کلنجار» برنامه را شروع کرد. انصافا با اینکه وضعیت مکان محل اجرای جشنواره مقاومت زیاد خوب نبود ولی کاوه آفاق با تسلط خوبی به اجرای برنامه پرداخت.

بیمارستان میلاد , برج میلاد , میلاد کی مرام

بعد از مراسم اولیه جشنواره، مجری برنامه از کاوه آفاق و گروهش دعوت کرد که روی صحنه بیایند. با اینکه خبررسانی ضعیف بود اما استقبال خوبی از این اجرا شد تا جایی که تعداد زیادی از مردم ایستاده شاهد اجرا بودند.

وی بعد از اجرای قطعات «شال»، «اتاق آبی»، «ایران»، «خواب بازی»، «کلنجار»، «قصه زیرزمین» خطاب به طرفداران خود گفت: «امیدوارم روزی برسد که با یک کنسرت کامل در خدمت شما تماشاگران باشم که البته این روز خیلی نزدیک است.»

در پایان مردم و طرفداران از کاوه آفاق تقاضا کردند که دوباره قطعه «شال» را اجرا کند. این آهنگ یکی از پرطرفدارترین قطعه های کاوه آفاق است و طرفداران زیادیدارد. با توجه به اینکه او در این جشنواره توانست اجرایی هرچند کوتاه داشته باشد، بعید نیست که به زودیاو را در کنسرت های بزرگتری ببینیم.


ویدیو : «زیرزمین» در برج میلاد ...