زیرآب آندو را در مسیر استقلال زدند! : کاپیتان تیم ملی ایران حالا بازیکن سایپا ...


کاپیتان تیم ملی ایران حالا بازیکن سایپا است. خبرورزشی: کاپیتان تیم ملی ایران حالا بازیکن سایپا است.

آندرانیک تیموریان در حالی با سایپا به توافق رسید که خیلی ها فکر می کردند این بازیکن اگر قرار باشد در ایران بازی کند به استقلال می رود.اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه به نظر می رسد آندو در مسیر حرکت به سمت باشگاه استقلال راهنما زده و از اولین دور برگردان خودش را به باشگاه سایپا رسانده است.

حرفی كه باعث ناراحتی تیموریان شد؛ گزینه اول ما برادر نویدكیاست

* آندو از نیم‌قدمی استقلال به سمت سایپا راهنما زد و با تیمی كه نیم‌فصل اول كاپیتان سابق تیم ملی را در اختیار داشت، به توافق رسید تا سایپا در نیم‌فصل دوم با كاپیتان فعلی تیم ملی به مصاف حریفان برود.

قیمت بالا بود یا پرویز نمی‌خواست؟

از همان لحظه اول كه خبر توافق آندو و سایپا رسانه‌ای شد، دلایل متنوعی برای توافق نكردن تیموریان و استقلال به گوش رسید و این گمانه‌زنی‌ها همچنان ادامه دارد...

عده‌ای می‌گویند پرویز مظلومی از اول هم آندو را نمی‌خواست و فقط برای این‌كه بعدها هواداران او را سرزنش نكنند، به افشارزاده گفت با تیموریان پای میز مذاكره بنشیند.

گروهی ادعا می‌كنند مبلغ درخواستی آندو سنگین بود و استقلال نمی‌توانست 800 میلیون تومان طلب سال قبل، 700 میلیون پیشنهاد مالی فصل جاری و چندصد میلیون مالیات فصل گذشته را بپردازد.

بعضی‌ها هم مدعی هستند آندو اصلاً برای مذاكره به دفتر افشارزاده نرفته بود و فقط می‌خواست تكلیف مطالبات خود را روشن كند كه افشارزاده هم به سبك «سنگ مفت، گنجشك مفت» یك سنگی انداخت و پیشنهادی داد كه نگرفت و آندو گفت مبلغ پیشنهادی شما اصلاً به خواسته من نزدیك نیست!

اما حالا شایعه جدیدی به گوش می‌رسد، شایعه خوردن زیرآب آندو تیموریان از سوی یك بازیكن بانفوذ در حدفاصل تماس افشارزاده با آندو تا مذاكره رودرروی این دو!

مذاكره اولیه با سایپا به بن‌بست رسیده بود

آندو ظهر دیروز مذاكره كوتاهی با سایپا داشت. او یك میلیارد و سیصد میلیون برای نیم‌فصل خواست و سایپا چرتكه انداخت و گفت؛ «فقط 13 بازی تا پایان فصل مانده و نمی‌توانیم در ازای هر بازی صدمیلیون به تو بدهیم، تازه امكان دارد تو بعضی بازی‌ها را هم به دلیل محرومیت یا مصدومیت از دست بدهی!»

زیرآب‌زنی در مسیر باشگاه

سایپا رقم پایین‌تری به آندو پیشنهاد داد و انگار تیموریان به سرش زد با همین رقم كمتر برای استقلال بازی كند... با تماس‌های تلفنی قرار مذاكره گذاشته شد. استقلالی‌ها ابتدا از حضور آندو استقبال كردند اما در حالی كه تیموریان در مسیر باشگاه استقلال بود، یك عضو بانفوذ مجموعه آبی زیرآب تیموریان را زد. گویا این بازیكن با افشارزاده تماس می‌گیرد و به او می‌گوید درخواست یك میلیارد و سیصد میلیون تومانی آندو از سایپا در رسانه‌ها پیچیده و اگر شما حتی با نصف این قیمت هم او را جذب كنید، بازیكنان استقلال كه همه طلبكار هستند، باورشان نمی‌شود و این رقم تیم را به‌هم می‌ریزد. افشارزاده هم این توصیه را می‌پذیرد و وقتی روبه‌روی آندو می‌نشیند، حرف‌هایی می‌زند و ارقامی پیشنهاد می‌دهد كه تیموریان «نه» بگوید.

راست و دروغش گردن راوی كه می‌گفت افشارزاده به آندو گفته حرفی از طلب 800 میلیونی فصل قبل نزن، مالیات گذشته را هم از ما نخواه و برای امسال هم 450 میلیون قرارداد ببند كه 30 درصدش را اول به تو می‌دهیم و مابقی هم مثل بقیه بازیكنان، یعنی هر وقت به آنها پول دادیم، به تو هم می‌دهیم!

حرفی كه باعث ناراحتی آندو شد

آندو هاج و واج می‌ماند كه استقلالی‌ها اگر او را نمی‌خواستند و یا چنین شرایطی داشتند، چرا تقاضای مذاكره حضوری كردند؟! البته شایعه شده حرفی كه باعث ناراحتی آندو شد، چیز دیگری بود! استقلالی‌ها به او گفتند گزینه اول ما و مظلومی، برادر محرم نویدكیاست و اگر سپاهان، رسول نویدكیا را به ما ندهد، با تو قرارداد می‌بندیم.

البته هیچ‌كس این نقل قول را تأیید نمی‌كند اما به هر حال پشت درهای بسته اتفاقاتی افتاد كه آندو راضی شد به سایپا تخفیف بدهد و با این باشگاه قرارداد ببندد.

توصیه كروش به كاپیتان

گویا آندو بعد از مشورت با كارلوس كروش، تمایل پیدا كرده بود به استقلال برگردد. می‌گویند در دوحه، كروش با آندو حرف زده و به او گفته به تیم قعرنشین مسیمیر قطر یا تیم‌های چینی و تایلندی نرو و سعی كن به تیمی بروی كه صدرنشین باشد. شایعه شده عبدا... ویسی هم كه در دوحه حضور داشته، به آندو پیشنهاد بازی در استقلال خوزستان را داده كه تیموریان از او عذرخواهی كرده و گفته نمی‌توانم برای زندگی به خوزستان بیایم... كروش به این فكر می‌كرد كه بازی در چین و تایلند و پروازهای طولانی برای همراهی تیم ملی، آندو را خسته می‌كند و بازی در تیم قعرنشین هم به شخصیت كاپیتان تیم ملی لطمه می‌زند.

ترس از دودستگی در استقلال

جالب است بدانید در جمع استقلالی‌ها شایعه شده همین فاكتور كاپیتان تیم ملی بودن، باعث شد زیرآب آندو در استقلال بخورد چون اگر آندو استقلالی می‌شد، ممكن بود ملی‌پوشانی مثل خسرو حیدری، امید ابراهیمی و حتی جوان‌ترهایی مثل میثم مجیدی و... به سمت آندو گرایش پیدا كنند و در تیم دودستگی به وجود بیاید!

صدالبته آندو حالا كه به سایپا پیوسته، می‌گوید اصلاً قصد بازی در استقلال نداشت!


ویدیو : زیرآب آندو را در مسیر استقلال زدند!