زیدان: تسلیم نمی‌شویم : سرمربی رئال مادرید با وجود اختلاف امتیاز زیاد این تیم ...


سرمربی رئال مادرید با وجود اختلاف امتیاز زیاد این تیم با بارسلونا صدرنشین تاکید کرد تسلیم نمی‌شود. خبرگزاری ایسنا: به نقل از رویترز، رئال مادرید در یکی از حساس ترین بازیهای هفته بیست و پنجم رقابت های لیگا در خانه مالاگا به میدان رفت و در حالی که با یک گل از حریف خود پیش بود در نهایت با تساوی یک بر یک متوقف شد تا دو امتیاز حساس دیگر را از دست دهد و اختلاف این تیم با بارسلونا در صدر جدول رده بندی به 9 امتیاز افزایش یابد.

هر چند رئال با این تساوی که به دست آورد از کسب عنوان قهرمانی دور شد با این حال زین الدین زیدان، سرمربی این تیم تاکید کرد که او و شاگردانش ناامید نمی شوند و تا آخرین لحظه برای کسب عنوان قهرمانی خواهند جنگید.

زیزو در نشست خبری بعد از بازی گفت: در لیگا هیچ چیزی غیر ممکن نیست. اصلا تسلیم نخواهیم شد. هنوز بازیهای زیادی باقی مانده است و احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

او ادامه داد: دو امتیاز ارزشمند را از دست دادیم. بازی بسیار سختی بود. برای پیروزی به میدان آمده بودیم، اما متاسفانه به این تساوی دو امتیاز دیگر را از دست دادیم. البته به احتمال خیلی زیاد دیگر تیم ها هم امتیاز از دست خواهند داد. باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا در دیدارهای آینده امتیاز از دست ندهیم و به پیروزی برسیم. رئال مادرید چه در رقابت های لیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا تا آخرین لحظه خواهد جنگید و تسلیم نمی شود.

زیدان درباره عملکرد تیمش در دیدار برابر مالاگا، افزود: در دیدار امروز بد نبودیم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. اگر از این فرصت های خود به خوبی استفاده می کردیم می توانستیم پیروز این دیدار حساس شویم. حتی در دیدارهای که هم بسیار بد بودیم بازهم هم فرصت گلزنی داشته‌ایم و این نشانه خوبی برای ما به شمار می آید.

اسطوره فوتبال فرانسه در پایان سخنان خود درباره این سوال که چرا تعویض سوم را در این دیدار انجام نداد، پاسخ داد: چون اطمینان داشتم که هیچ تغییری در روند بازی به وجود نخواهد آمد.


ویدیو : زیدان: تسلیم نمی‌شویم