زیبایی با اعمال شاقه! +عکس : سالن‌های زیبایی «مکس فاکتور» که در دهه ۳۰ و ۴۰ ...


سالن‌های زیبایی «مکس فاکتور» که در دهه ۳۰ و ۴۰ میلادی پاتوق ستاره‌های هالیوود بوده و امروز به یکی از پربازید‌ترین موزه‌های این صنعت سینمای آمریکا تبدیل شده، بیش از همه یادآور اتاق‌های شکنجه‌ نازی‌هاست. فارس: امروزه انجام عمل‌های زیبایی و تزریق انواع ژله‌ها، در میان مردم به شدت متدوال شده، تا آنجا که برخی به این می‌اندیشند که این پدیده قرن 21 است در حالی‌که از قرن‌ها پیش این مسئله مورد علاقه بانوان و برخی آقایان بوده، بالاخص طی سال‌های 1930 تا 1940 این مسئله به تبی در میان بازیگران هالیوود تبدیل می‌شود ولی آنچه قابل توجه است که نگاهی به سالن‌های زیبایی قدیم بیش از آنکه انسان را به یاد زیبایی بیاندازد، یادآور اتاق‌های شکنجه نازی‌هاست.

«مکس فاکتور»، جوان لهستانی که امروز نام او آشنای بسیاری از بانوان است، با استفاده از چنین فضایی دست به تاسیس یک سالن زیبایی بزرگ در لس‌آنجلس می‌زند که به سرعت جای خود را در میان ستاره‌های هالیوود باز می‌کند.

تحصیل با اعمال شاقه , زیبایی دندان , سالن زیبایی در کرج

عکس هایی از سالن زیبایی مکس فاکتور که امروز به یکی از موزه‌های پربازدید هالیوود تبدیل شده است

این سالن زیبایی که امروز به یکی از موزه‌های پربازدید (مرور خاطرات هنرمندان) هالیوود تبدیل شده، بیشتر به شکنجه‌گاه نازی‌ها شبیه است تا یک سالن زیبایی.

در زیر مروری داریم بر برخی از روش‌های متدوال زیبایی در دهه 30 و 40 میلادی:

جراحی زیبایی سینه در شیراز , دندانپزشک زیبایی , زیبایی

کلینیک زیبایی , سالن زیبایی , جراحی زیبایی بینی

یک کالیبراتور زیبایی که با استفاده از آن جزئیات استاندارد صورت یک نفر تعریف می‌شده است، از فاصله چشم‌های با یکدیگر، تا اندازه لب و بینی، این وسیله به آرایشگر این امکان را می‌داده تا پس از آرایش چهره‌ فرد، ببیند که آرایش انجام شده تا چه استاندارد است.

جراحی زیبایی واژن , عمل زیبایی بینی , آرایش و زیبایی

یک تسمه فولادی که به فرم گیری صورت براساس استانداردهای زیبایی در آن زمان کمک می‌کرده، چانه‌ای باریک و گونه‌هایی تو رفته.

جراحی زیبایی , زیبایی پوست , اعمال روز عرفه

استفاده از دی‌اکسید‌کربن در رفع کک‌ و مک‌های صورت به شدت در دوران رواج داشته که به خاطر جلوگیری از آسیب‌دیدگی چشم‌ها و مخاط حساس بینی مجبور به پوشاندن این دو عضو بوده‌اند و بیمار باید از طریق لوله‌ای در دهان تنفس می‌کرده است.

ایران خودرو زیبایی , مجله مد و زیبایی , مد و زیبایی

یک ماسک حرارت دهنده صورت که از دهه 40 برای افزایش جریان گردش خون در صورت و شفافیت پوست استفاده می‌شده است که بیشتر انسان را یاد «آنتونی هاپکینز» در فیلم «سکوت بره‌ها» می‌اندازد تا یک وسیله زیبایی بخش.

مجله زیبایی , اعمال شب قدر , اعمال

افراد پس از استفاده از برخی کرم‌های زیبایی حساس به آفتاب مجبور به استفاده از لباس‌هایی بودند که بدن آن را به طور کامل بپوشاند.

اعمال ماه ربیع الاول , دندانپزشکی زیبایی , اعمال روز اربعین
این یک ماشین ساکشن متداول در دهه‎ی 30 میلادی متشکل از مکنده‌های کوچک شیشه‌ای، یک پمپ و یک دستگاه کوچک ساینده پوست است که در کل برای جوان سازی پوست استفاده می‌شده است.

عمل زیبایی واژن , زیبایی های ایران , زیبایی و سلامت

استفاده از ماسک میوه برای شفاف‌سازی پوست در دهه 30 میلادی

پوست و زیبایی , زیبایی صورت , جراحی زیبایی سینه

کلینیک زیبایی سیب سرخ , سالن های زیبایی مشهد , ارایش و زیبایی

ماسک ساینده که به منظور رفع عیوب و چین و چروک صورت استفاده می‌شد.

عمل زیبایی , بهترین متخصص پوست و مو و زیبایی , سلامت و زیبایی

سشوار‌های غول‌پیکر متداول در اواسط دهه 20 میلادی که در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

اعمال عید غدیر , اعمال اربعین , اعمال شب عاشورا

ماسک زیبایی معروف به ماسک «خماری در بهشت» که اولین بار توسط «مکس فاکتور» به کار رفت، این ماسک بیش از همه در میان ستاره‌های هالیوود در دهه 40 میلادی رواج داشته که مکعب‌های پلاستیکی پر شده از یخ و آب بوده که برای شادابی پوست بروی نقاط مختلف پوست قرار می‌گرفت.

علی زیبایی , جراحی زیبایی شکم , زیبایی طبیعت

جراحی زیبایی گوش , کلینیک زیبایی ایرانیان , زیبایی واژن

روشی برای فر دائمی موها که اولین بار در سال 1929 در آلمان کاربرد داشت.

اعمال ماه صفر , زیبایی اندام , اعمال ماه محرم

ماسکی معروف به «کلاه جادویی» متداول در دهه 40 میلادی که با کاهش فشار جوی و ایجاد شرایطی جوی چون آنچه که در مناطق مرتفع وجود دارد، به استفاده کننده این تضمین را می‌داد که چهره او تا مدت‌ها گلگون و بشاش باقی می‌ماند.


ویدیو : زیبایی با اعمال شاقه! +عکس