زیباترین عکس‌های گرفته شده توسط پهپادها : از زمانی که پرواز پهبادهای شخصی بر ...


از زمانی که پرواز پهبادهای شخصی بر فراز آسمان رایج شده است، گونه جدیدی به دنیای عکاسی اضافه شده است. یک دوربین سبک که به یک کوادکور (هلیکوپتر چهار ملخه کوچک ) بسته شده و عکسهای هوایی زیبایی از زمین ثبت میکند که پیش از این گرفتن این عکسها تقریباً غیرممکن بود. فارنت: از زمانی که پرواز پهبادهای شخصی بر فراز آسمان رایج شده است، گونه جدیدی به دنیای عکاسی اضافه شده است. یک دوربین سبک که به یک کوادکور (هلیکوپتر چهار ملخه کوچک ) بسته شده و عکسهای هوایی زیبایی از زمین ثبت میکند که پیش از این گرفتن این عکسها تقریباً غیرممکن بود.

سال گذشته یک پایگاه اینترنتی با نام Dronestagram راه اندازی شد تا در آن کلیه عکاسان حرفه‌ای و آماتور، عکس‌هایی که با پهپاد ثبت کرده‌اند را در آن بارگذاری کرده و در معرض دید عموم قرار دهند. امسال در همین سایت، مسابقه بهترین عکس برگزار شد که برندگان آن توسط رای مردمی و البته نشنال جئوگرافی انتخاب می‌شدند. در میان عکس‌ها، طیف عظیمی از عکس‌هایی بود که از جنگل‌ها، مناظر شهری، اتفاقات ورزشی و … به ثبت رسیده بودند. 5 عکس برتر انتخابی ما از این مسابقه را در ادامه ببینید:

روش انتقال عکسهای گرفته شده توسط آیفون , عکس های گرفته شده توسط دیوید همیلتون , طولانی ترین فاصله ای که بدن آتش گرفته توسط اسب کشیده شده جوزف

عکس گرفته شده از بالای سر یک عقاب، در پارک ملی بارات در اندونزی

بهترین عکس های گرفته شده توسط هابل , عکس گرفته شده توسط کریس متیو بریدی , موقع گرفتن ماشین توسط پلیس مدارکی گرفته میشه

عکس گرفته شده از آسمان ساناری سورمر در فرانسه

روش خارج کردن عکسهای گرفته شده توسط آیفون , زیباترین دختر ایرانی توسط عکاس , دلم گرفته

عکس گرفته شده از یک استادیوم ورزشی در سوفیه بلغارستان، هنگام آتش بازی

زیباترین زن جهان , زیباترین , زیباترین دختر ایران

خورشید در حال غروب در آسمان شهر انسی در فرانسه

خدایا دلم گرفته , توسط , زیباترین دختر دنیا

آبشارهای تامول در مکزیک


ویدیو : زیباترین عکس‌های گرفته شده توسط پهپادها