زیباترین زنان هالیوود به روایت تصویر : اخبار فرهنگی - زیباترین زنان هالیوود ...



اخبار فرهنگی - زیباترین زنان هالیوود به روایت تصویر

به گزارش پرداد به نقل از هالیوودی نیوز: در جدیدترین اخبار منتشر شده در مجله " هالیوود مگزین " اسامی زنان زیباروی هالیوودی منتشر شد. فهرست اسامی به شرح زیر است.

1. اما واتسون : او بخاطر بازی در نقش " هرمونی گرنگر" در فیلم " هری پاتر" شهرت فراوانی دارد. او یکی از ستارگان جوان هالیوود است که علاوه بر شهرت زیبایی طبیعی او نیز مثال زدنی است.

 

زیباترین زنان هالیوود , زیباترین زنان , زیباترین زنان دنیا

 
2. لیتون میستر : این دختر تگزاسی به خاطر بازی در سریالهای تلویزیونی شهرت زیادی دارد. او سن کمی دارد و به همین دلیل پیش بینی میشود آینده درخشانی در دنیای هالیوود در انتظار او باشد.

 

زیباترین بازیگران زن هالیوود , زیباترین زنان ایرانی , زیباترین زنان جهان در کدام کشورها هستند

 

 3. آماندا سیفرید : قبل از هنرپیشگی او از دوران کودکی یک مدل موفق بود و بعدها به آهنگسازی روی آورد. او در سریالهای تلویزیونی ایفای نقش میکند و یکی از زنان خوش سیمای هالیوود است.

 

زیباترین زنان جهان , زیباترین زنان سال 2016 , زیبا ترین و خوش اندام ترین زنان بازیگر هالیوود عکس

 
4. کیت بکینسل : او را به خاطر نقش هایی که در دهه 90 میلادی ایفا کرده است می شناسند. او شخصیتی قوی و با اراده دارد و در ضمن استعداد بازیگری او نیز فوق العاده است.

 

زیباترین زنان جهان از نظر علم پزشکی , 8 تصویر از زیباترین نقاط دنیا , عکس زیباترین زنان جهان

 

 5. کاترین زتا جونز : این هنرپیشه ولزی تبار همیشه یکی از زیباترین زنان هالیوودی بوده است. فیلمهای زیادی در بریتانیا و امریکا بازی کرده است و به خاطر بازی در فیلم " نقاب زورو"  شهرت فراوانی کسب کرد.

 

زیباترین زنان چهار گوشه دنیا تصاویر , زیباترین و جذاب ترین زن هالیوود چه کسی است؟ , زیباترین سینه های زنان

 
6. کایرا نایتلی : او با بازی در " دزدان کارائیب" نام خود را در هالیوود جاودانه ساخت. در سال 2008 او اولین غیر امریکایی بود که دارای بیشترین دستمزد در هالیوود معرفی شد.

 

 بدنام ترین زنان هالیوود , تصاویری از زیباترین زنان دوره ادواردین , زیباترین زنان 2016

 

 7.ناتالی پورتمن: او یک هنرپیشه دورگه اسرائیلی - امریکایی است که بازیگری را از زمان کودکی آغاز کرده است. سال گذشته او به خاطر نقش هایش جوایز زیادی را از آن خود کرد.

 

تصویر جنایتکار شبگرد تهران منتشر شد آزار زنان پایتخت با تهدید مرگ , زیباترین زنان متولد چه ماهی هستند , تاریخچه انسان ها به روایت تصویر

 
8. کیت وینسلت : بدون شک هیچ کس بازی او در فیلم  " تایتانیک" را فراموش نمیکند. او جوایز بسیاری بخاطر نقش های زیبایش دریافت کرده است و اکنون به همراه همسرش در آلمان اقامت دارد و به زودی مادر خواهد شد.
 

تاریخچه به روایت تصویر , تاریخ به روایت تصویر , عکس های زیباترین زنان قرن بیست و یکم

اخبار فرهنگی - پرداد


ویدیو : زیباترین زنان هالیوود به روایت تصویر