زیباترین جاذبه های گردشگری هاوایی : لازم نیست حتماً در ماه عسل باشید تا بخواهید ...


لازم نیست حتماً در ماه عسل باشید تا بخواهید از مناظر دیدنی ایالت الوها لذت ببرید. هاوایی برای همه چیزهایی دارد، دلتان می خواهد نگاهتان را در چشم اندازهای زیبای آن غرق کنید. در اینجا به چند جاذبه نفس گیر هاوایی اشاره می کنیم.



پادشا: لازم نیست حتماً در ماه عسل باشید تا بخواهید از مناظر دیدنی ایالت الوها لذت ببرید. هاوایی برای همه چیزهایی دارد، دلتان می خواهد نگاهتان را در چشم اندازهای زیبای آن غرق کنید. در اینجا به چند جاذبه نفس گیر هاوایی اشاره می کنیم:

زیباترین جاذبه های گردشگری امریکا , جاذبه های گردشگری , جاذبه های گردشگری ایران

1. تنگ دره ویمیه (Waimea Canyon)

اگر به دنبال مکان های زیبایی برای گردش و بازدید می گردید، هاوایی اولین جایی است که به شما پیشنهاد می کنیم. با آنکه این تنگ دره به اندازه تنگ دره بزرگ آریزونا (Grand Canyon) نیست، ولی سبزتر است و به عنوان "تنگ دره اقیانوس آرام" شناخته می شود. دهانه آن 10 مایل مسافت دارد و عمق آن 3600 فوت است. در این ناحیه کارهای زیادی می توان انجام داد، پس سبد پیک نیک تان را بیاورید. این مکان جایی نیست که بخواهید یک جا بنشینید و لم بدهید، پس نق نقو ها را با خودتان نیاورید.

جاذبه های گردشگری تهران , جاذبه های گردشگری گرجستان , جاذبه های گردشگری دبی


2. آبشار ویلوآ (Wailua Falls)

این مکان شبیه جزیره ای رویایی است، ولی قول می دهیم که این آبشارها کاملاً واقعی هستند و هر کس که از جزیره کاوایی دیدن می کند می تواند با اتومبیل به راحتی به آن دست یابد و از غروب زیبای آن عکاسی کند. اگر حرفه ای باشید یا تجربه قبلی داشته باشید می توانید از این ارتفاعات پایین بروید و در آب شنا کنید.

جاذبه های گردشگری استرالیا , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های گردشگری مشهد


3. ضخره های دریایی مولوکای (Molokai sea cliffs)

غلبه بر ترس تان از ارتفاعات ارزش آن را دارد که تا بالای صخره های مولوکای بروید، این صخره ها بلندترین و باشکوه ترین صخره های دریایی دنیا هستند. بعضی از آنها 3900 فوت ارتفاع دارند و زیبایی طبیعی آنها هر کسی را مبهوت خود می کند. آنهایی که به مکان های تاریخی یا ترسناک علاقه دارند می تواند از پارک تاریخی ملی کالوپاپا دیدن کنند، جایی که سنت دیمین برای کمک به افراد جذامی آمد. اگر حوصله جاهای هیجان انگیزتر را دارید صخره فالیک در 200 یاردی کالوپاپا را فراموش نکنید.

جاذبه های گردشگری تفلیس , جاذبه گردشگری , جاذبه های گردشگری کیش


4. ساحل لانیکای (Lanikai Beach)

آب های شفاف و زلال، آسمان آبی، اینها چیزهایی هستند که بخاطرشان به هاوایی می روید. ساحل لانیکای مکانی برای یافتن همین چیزها است. این مکان قطعه ای از بهشت است. نگرانی هایتان را پشت سر بگذارید و در ساحل شنی آن قدم بزنید و یا آب تنی کنید. این ساحل یکی از بهترین مکان ها برای شنا در هاوایی است. از فعالیت های دیگری که در این ناحیه می توانید انجام دهید می توان به کایاک سواری، کانو سواری یا موج سواری اشاره کرد. در این منطقه حتی اگر هیچ کاری هم نخواستید انجام دهید، می توانید به تماشای جزایر و افق بنشینید. بهشت روی زمین به این جا می گویند!

معرفی جاذبه های گردشگری ایران , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های گردشگری آنتالیا


5. مونا کی

شرط می بندیم که اصلاً فکرش را نمی کردید در هاوایی برف ببینید. آنهایی که آب و هوای سردتر را دوست دارند می توانند به مونا کی بروند. مونا کی مرتفع ترین آتشفشان هاوایی است که 13000 فوت بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است و مواد آتشفشانی دو میلیون ساله ای زیر یخ های آن وجود دارد. در مونا کی که به معنای "کوه سفید" است، بزرگترین تلسکوپ های دنیا وجود دارند و راهنما ها در آنجا به شما صور آسمانی و مطالب دیگر مربوط به آسمان را توضیح می دهند.

جاذبه های گردشگری اصفهان , جاذبه های گردشگری باکو , جاذبه های گردشگری جهان


6. ساحل موکولیا

اگر شب های پرستاره و ارتفاعات سرد را دوست ندارید ناراحت نباشید. سواحل و نقاط دیدنی بیشتری هست که می توانید از آنها بازدید کنید. هر کس سریال Lost را دیده باشد، ساحل موکولیا را می شناسد که به عنوان جایی انتخاب شد که هواپیما در آن سقوط کرد. می توانید در این ساحل شنا کنید، ماهی بگیرید و موج سواری کنید. به جهت باد توجه داشته باشید.

جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های گردشگری روسیه , جاذبه های گردشگری تبریز


7. ساحل که

وقتی به انتهای جاده کاوای رسیدید، به ساحل زیبا و محبوب "که" می رسید. این ساحل که ورودی Kalalau Trail هم هست، برای خودش هویتی دارد. در این ساحل قدم بزنید و پرنده های وحشی را مشاهده کنید. آب تنی کنید و ماهی بگیرید. از این نقطه، ساحل ناپالی هم پیداست که طبیعت بکر و زیبایی دارد.

جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های گردشگری شیراز , جاذبه های گردشگری همدان


8. جاده هانا به مائویی

صحبت از جاده که می شود هیچکس فکرش را هم نمی کند که بعضی از زیباترین و نفس گیرترین مناظر هاوایی را بتوان از داخل اتومبیل تماشا کرد. گشت تفریحی در ساحل هانا چنین تجربه ای برایتان دارد. با اتومبیل گشتی تفریحی در جاده هانا به سمت مائویی داشته باشید. بهتر است اتومبیل خوبی کرایه کنید و باک آن را پر کنید تا سوخت کافی برای مسیر پر پیچ و خم 50 مایلی داشته باشید. در این مسیر از 60 پل عبور می کنید، آبشارها، گیاهان استوایی و مناظر دریا را می بینید و می توانید از باغ ادن آربورتوم و باغ گیاهشناسی دیدن کنید که برای افرادی که فیلم پارک ژوراسیک را دیده اند مکان آشنایی است.

جاذبه های گردشگری بوشهر , جاذبه های گردشگری کانادا , جاذبه های گردشگری زنجان


9. ساحل کایهالولو

پیشنهاد می کنیم بعد از گشت تفریحی در جاده هانا، به ساحل کایهالولو در ساحل شن های قرمز هم بروید. این ناحیه بیش از نواحی دیگر برای خانواده ها مناسب است. شن های قرمز سوررئال این ساحل مناظری ایجاد کرده اند که نمی توان از آنها گذشت.

جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های گردشگری گیلان , جاذبه های گردشگری سنگاپور


10. کوه کیلاوا

این مکان بهترین جاذبه هاوایی است. وقتی کوه پیمایی و آبتنی هایتان تمام شد، بگذارید جذابیت های دیگر هاوایی هم خودش را نشان دهد. کوه کیلاوا که جوانترین آتشفشان جزیره بزرگ هاوایی است، امروزه یکی از بزرگترین آتشفشان های فعال دنیا نیز هست. کیلاوا از سال 1983 به بعد دائماً در حال فوران است و انگار متوقف نمی شود. البته این مسئله برای آتشفشان شناسان و ماجراجویان خبر خوبی است. این کوه یکی از جاذبه های اصلی هاوایی است و البته تا حدودی برای توریست ها خطرناک است.

جاذبه های گردشگری مازندران , جاذبه های گردشگری بلغارستان , جاذبه گردشگری چین


ویدیو : زیباترین جاذبه های گردشگری هاوایی