زورگیری وحشیانه در پوشش حمل مسافر :        ۴ سارق زورگیر كه در پوشش حمل مسافر ...



 

 مناطق تحت پوشش 4g همراه اول , مناطق تحت پوشش 4g ایرانسل , مسافر کربلا

 

 ۴ سارق زورگیر كه در پوشش حمل مسافر به مردم حمله ور می شدند، پس از وارد كردن ۵۰ ضربه چاقو به یك مسافر در تعقیب و گریز پلیس نامحسوس بزرگراه دستگیر شدند.

چندی پیش ماموران گشت نامحسوس بزرگراه با مشاهده درگیری میان سرنشینان یك دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ وقتی دستور توقف صادر كردند، راننده بسرعت از محل متواری شد و پس از تعقیب و گریز ماموران با سرنشینان خودرو، سرانجام این خودرو در بزرگراه شیخ فضل الله در ترافیك متوقف شد و سرنشینان با رها كردن خودرو متواری شدند.

ماموران در بررسی خودرو، جوان ۳۰ ساله ای را مشاهده كردند كه با ۵۰ ضربه چاقو بشدت مجروح شده بود.

با انتقال جوان مجروح به بیمارستان، پرونده ای در این ارتباط تشكیل شد و به دستور بازپرس شعبه ۵ دادسرای جنایی پرونده در دستور كار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

با شروع تحقیقات از سوی كارآگاهان، ابتدا مالك خودرو كه یك خانم بود، شناسایی شد.

با تحقیق از مالك خودرو، وی عنوان كرد خودرویش در اختیار برادرش بوده است تا با آن مسافركشی كند.

 

رد پا

در حالی كه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، ماموران متوجه شدند راننده خودرو به نام نظامعلی با مراجعه به كلانتری شكایتی مطرح و عنوان كرده خودروی وی از سوی ۲ مرد و یك زن با تهدید چاقو سرقت شده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران پلیس آگاهی با عزیمت به بیمارستان به تحقیق از جوان مجروح پرداختند كه او گفت در میدان توحید سوار یك خودروی پراید سفیدرنگ شدم كه یك زن در صندلی جلو نشسته بود و ۲ پسر جوان در صندلی عقب بودند.

شاكی ادامه داد: پس از طی مسافتی آنها با چاقو به من حمله ور شدند كه با حضور بموقع گشت نامحسوس پلیس راهنمایی و رانندگی، آنها متواری شده، سپس با رها كردن من داخل خودرو، بسرعت محل را ترك كردند.

 

اعتراف

در پی این اظهارات و ارائه مشخصات سارقان، ماموران نظامعلی را دستگیر كردند كه وی پس از مواجهه حضوری با جوان مجروح اعتراف كرد با همدستی یك دختر و ۲ نفر از دوستانش در پوشش حمل مسافر از مردم سرقت می كرده اند.

در پی این اعترافات در مرحله بعدی ۳ همدست سارق تحت تعقیب قرار گرفتند و مشخص شد ۳ پسر جوانی كه در سرقت ها متهم را همراهی می كرده اند، به اتهام سرقت دستگیر شده اند.

با انتقال این دو متهم به پلیس آگاهی، در مرحله بعدی دختر جوانی كه او نیز در سرقت مشاركت داشت، شناسایی و دستگیر شد.

مالباختگان كه اموال آنها در پوشش حمل مسافر از سوی سرنشینان یك خودروی پراید سفیدرنگ سرقت شده است، می توانند برای شناسایی متهمان به پایگاه دوم پلیس آگاهی یا شعبه ۵ بازپرسی دادسرای جنایی مراجعه كنند.... / جام جم آنلاین 


ویدیو : زورگیری وحشیانه در پوشش حمل مسافر