زورگیری از پدر بزرگ‌ها با شمشیر! : دو پسر زورگیر که با شمشیر اقدام به زورگیری ...



دو پسر زورگیر که با شمشیر اقدام به زورگیری از افراد مسن در محدوده منطقه نارمک می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیری شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی وقوع چندین فقره زورگیری در هفته گذشته در سطح منطقه نارمک تهران پرونده‌ای در این رابطه در کلانتری ۱۲۷ نارمک تشکیل و تیمی از ماموران اطلاعات و تجسس این کلانتری رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
در ادامه ماموران در تحقیقات ابتدایی خود ضمن دعوت از چند شاکی و مالباخته در خلال تحقیقات دریافتند، متهمان 2سارق زورگیر هستند که با شمشیر از افراد مسن زورگیری می‌کنند.
 
همچنین مالباختگان طی مشاهده عکس خلافکاران متواری، 2 زورگیر را به هویت‌های "منصور" ۲۵ ساله و "احسان" ۲۸ ساله شناسایی کردند که این دو متهم دارای چندین فقره سابقه زورگیری و سرقت  را در پرونده داشتند.
 
عوامل اطلاعات پس از فاش شدن هویت عوامل زورگیری اخیر از افراد مسن، طی اقدامی منسجم مخفیگاه متهمان را در منظقه نظام آباد شناسایی کردند و جهت دستگیری دو زورگیر شرور وارد عمل شدند.
 
ماموران در یک عملیات غافلگیرانه که شب گذشته به وقع پیوست موفق به دستگیری دو متهم و کشف مقداری اموال مسروقه و مقادیری مشروبات الکلی شدند.
 
در بازجویی از متهمان مشخص شد که دو متهم زورگیر، سرقت‌های گسترده منزل نیز در محدوده شرق پایتخت انجام می دادند.
 
سرهنگ علی احمد نادری سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت، با اعلام و تائید این خبر گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری نارمک، جهت کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


 اخبارحوادث  - باشگاه  خبر  نگاران  


ویدیو : زورگیری از پدر بزرگ‌ها با شمشیر!