زورگیری از دختر و پسرها در نیمه‌های شب : اخبار حوادث - زورگیری از دختر و پسرها ...



اخبار حوادث - زورگیری از دختر و پسرها در نیمه‌های شب

پلیس توانست پسر شروری را که در نیمه‌های شب در حال زورگیری از یک دختر و پسر جوان بود دستگیر و به کلانتری انتقال دهد.

به گزارش مردم سالاری، در پی اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی با لباس نیروی انتظامی در بزرگراه شیخ فضل الله نوری اقدام به اخاذی و زورگیری از خودروهای عبوری و عابران می‌کند، پرونده ای در این رابطه تشکیل و در اختیار کارآگاهان کلانتری 118 ستار خان قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی در این خصوص آغاز شد و گشت زنی‌های هدفمند ماموران به اجرا در آمد. تا اینکه در ساعت 3 و 22 بامداد روز شنبه گشت کلانتری ستار خان حین گشت زنی در بزرگراه شیخ فضل الله نوری متوجه داد و فریاد و استمداد کمک خانم و آقای جوانی در یک کوچه‌ خلوت منتهی به این بزرگراه شد. به دنبال این صدا ماموران وارد کوچه شدند و دیدند پسر جوانی با لباس نیروی انتظامی اقدام به ضرب و شتم این دختر و پسر کرده است و قصد دارد خودرو و اموال با ارزش آنان را به سرقت ببرد. لذا عوامل گشت سریعا وارد عمل شده و پس یک درگیری چند دقیقه با پسر شرور آن را زمینگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

رئیس کلانتری 118 ستار خان درباره این خبرگفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم به دفعات از دختران و پسران در نیمه‌های شب زورگیری کرده است. گفتنی است متهم جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرائم و شناسایی مالباختگان به پایگاه پلیس آگاهی انتقال داده شد.
اخبار حوادث - مردم سالاری

 


ویدیو : زورگیری از دختر و پسرها در نیمه‌های شب