زورگیری‌های خیابانی با لباس خلبان بمب‌افکن شکاری : مردی در نقش خلبان هواپیماهای ...



مردی در نقش خلبان هواپیماهای بمب‌افکن شکاری به زورگیری از رانندگان دست می‌زد.

ساعت 3 بعدازظهر 29بهمن ماه مأموران گشت کلانتری 154چیتگر هنگام گشتزنی در جاده مخصوص کرج رو به روی شرکت نفت پارس به خودروی پیکان وانتی که در حاشیه خیابان توقف کرده بود شک کردند و به تحقیق از راننده آن که خود را به خواب زده بود، پرداختند.


مأموران زمانی که دیدند راننده خودرو در حالی که لباس خلبانی نیروی هوایی به تن دارد و از روی آن کاپشن شخصی پوشیده است بیشتر مشکوک شده و علت حضور راننده را از وی سؤال کردند.


این مرد جوان که با دیدن مأموران دستپاچه شده بود در تحقیقات پلیسی ادعا کرد به علت رانندگی طولانی مدت خسته شده و قصد داشته دقایقی کنار خیابان توقف کرده و پس از استراحت به راه خود ادامه دهد.


مأموران در اولین گام از بررسی‌های پلیسی دریافتند راننده قصد دارد با دروغ‌گویی آنها را فریب دهد و همین کافی بود تا به بازرسی بدنی از وی دست بزنند و یک تپانچه قلابی شبیه رولور، دو اتیکت نظامی مربوط به پایگاه یکم و چهارم شکاری بمب‌افکن و یک چاقوی 40 سانتیمتری با دسته فلزی، یک تبر نیم متری با دسته فلزی یک چاقوی 30سانتیمتری با دسته چوبی، یک دوربین شکاری و یک دوربین مدل«ZEISS» و یک کلاه نظامی کشف کردند.


این خلبان قلابی که خود را به مأموران «اژدر» معرفی کرد بلافاصله دستگیر شد و تحقیقات نشان داد این مرد یک تبهکار است که با پوشیدن لباس خلبانی با کمین کردن در حاشیه بزرگراه‌های پایتخت با معرفی خود به عنوان خلبان هواپیماهای بمب افکن شکاری اقدام به زورگیری از خودروهای عبوری می‌کند.

 

 اخبارحوادث  - ایران 


ویدیو : زورگیری‌های خیابانی با لباس خلبان بمب‌افکن شکاری