زورگیرهای حرفه‌ای در تاریكی كمین می‌كردند :         اعضای یك باند زورگیری ...



 

دوربین فیلمبرداری حرفه ای , ساخت رزومه حرفه ای , طراحی سایت ارزان و حرفه ای

 

 

 

اعضای یك باند زورگیری كه از چندی پیش تحت تعقیب پلیس آگاهی بودند، پس از تعقیب و گریز در خیابان‌های تهران بازداشت شدند.


از چندی پیش تعدادی از شهروندان با مراجعه به دادسراهای تهران با ارائه شكایت‌هایی عنوان كردند كه از سوی ۴ سرنشین ۲ دستگاه موتورسیكلت مورد حمله قرار گرفته و پس از ضرب و جرح اموالشان به سرقت رفته است.



با افزایش این شكایت‌ها، پرونده به صورت ویژه در دستوركار ماموران اداره ۵ پلیس آگاهی قرار گرفت و در تحقیق از مالباختگان مشخص شد سارقان زورگیر در ساعات پایانی شب با كمین در تاریكی به یكباره به سوی مالباختگان حمله‌ور شده و اموال آنها را سرقت كرده‌اند.



با جمع‌بندی شكایت‌ها و در حالی كه جستجو برای دستگیری سارقان زورگیر و قداره‌بند ادامه داشت، ساعت۳ بامداد ۱۰ بهمن‌ماه ماموران كلانتری ۱۴۸ انقلاب در خیابان ولیعصر به ۳ سرنشین یك دستگاه موتورسیكلت پولسار ظنین شده و دستور توقف صادر كردند اما آنها بدون توجه به دستور ماموران فرار كردند كه در پی تعقیب آنها و به علت ناتوانی راننده موتورسیكلت در كنترل وسیله نقلیه، هر سه نفر زمین خورده و دستگیر شدند.



با دستگیری هر سه نفر و كشف ۳ قبضه چاقو از آنها متهمان با تشكیل پرونده تحویل پلیس آگاهی شدند و پس از بررسی سوابق‌شان، مشخص شد هر سه متهم دارای سوابق متعدد كیفری در زمینه سرقت و كیف‌قاپی بوده و از افراد شرور غرب تهران هستند كه اعتیاد شدیدی به مواد مخدر شیشه دارند.



با اعتراف ۳ متهم دستگیر شده به چندین فقره سرقت و زورگیری مشخص شد آنها همان مجرمان تحت تعقیب پلیس آگاهی هستند كه پیش از این پرونده‌شان در اداره ۵ پلیس آگاهی مطرح بوده است.



سرهنگ قزلباش، معاون مبارزه با سرقت‌‌های خاص پلیس آگاهی با اشاره به پرونده اتهامی اعضای این باند گفت: پس از اعترافات متهمان، دیگر عضو این باند كه از دستگیری همدستان خود اطلاع یافته بود در حالی دستگیر شد كه قصد داشت یك دستگاه موتورسیكلت دیگر را كه در سرقت‌ها از آن استفاده می‌شد، از مخفیگاه خود به مكان دیگری منتقل كند. با اعتراف متهمان به چندین فقره زورگیری، تحقیق از آنها ادامه دارد.

 

 

 

 


ویدیو : زورگیرهای حرفه‌ای در تاریكی كمین می‌كردند