زورگیران منطقه مهرآباد دستگیر شدند :     به گزارش خبرنگار انتظامی سرهنگ ...



 

 

بازیگرانی که در پارتی دستگیر شدند , 8 بازیکن والیبال تیم ملی به جرم تجاوز دستگیر شدند , برادران بوشهری دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار انتظامی سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد رییس كلانتری ۱۱۹ مهراباد جنوبی گفت: چندی پیش در راستای طرح امنیت محله محور ماموران این كلانتری موفق به دستگیری ۵ زورگیر در منطقه مهرآباد شدند.

 

وی افزود: چندی پیش با اعلام مركز پیام مبنی بر زورگیری در خیابان مهرآباد مأموران كلانتری بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

با مراجعه مأموران دو نقر از نگهبان یك ساختمان به ماموران مراجعه كرده و عنوان كردند متهم به نام عباس به همراه چهار نفر دیگر با مراجعه به اتاق نگهبانی و ضرب و شتم این افراد تخریب اموال كرده و تلفن های همراه، مبالغی پول و مقداری لوازم داخل اتاقك نگهبانی را به سرقت برده است.

شاكیان كه اسداله و عالم نام داشتند مدعی شدند كه با استمداد كمك ما متهم توسط مردم دستگیر شد اما همدستان او متواری شدند كه ماموران متهم را به همراه شاكیان برای تكمیل پرونده به كلانتری انتقال دادند.

در بازجویی از عباس او ضمن اعتراف به سرقت به ماموران آدرس پاتوق همدستانش را داد كه پلیس در یك عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهمان به نام های علی رضا، عبدالرضا، فرهاد و محمد حسین نام داشتند شدند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه كشف شد كه ماموران بعداز تكمیل پرونده متهمان را برای سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.../خبرگزارى فارس


ویدیو : زورگیران منطقه مهرآباد دستگیر شدند