زورگیران مسلح تهران در حمام عمومی به دام افتادند : 10 افغان خشن که به صورت ...



10 افغان خشن که به صورت گروهی اقدام به زورگیری می‌کردند، توسط پلیس پایتخت در حمام عمومی دستگیر شدند.

به گزارش   باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 9:20 ،‌نوزدهم بهمن ماه حسب اعلام مرکز فوریت ‌های پلیسی تهران مبنی بر زورگیری مسلحانه ماموران کلانتری شهرک ولیعصر در محل حاضر شدند.
 
 شخصی به هویت مسیح در حالی که مضطرب بود به عوامل کلانتری مراجعه کرد و اظهار داشت: تعدادی جوان افغان بدون دلیل با وی درگیر شده و یکی از آنان با تهدید سلاح گرم اقدام به زورگیری کرده و سپس با یکدستگاه خودرو از محل متواری می‌شوند.
 
در ادامه ماموران به بررسی موضوع پرداختند و موفق شدند خودروی حامل افغان‌های خشن را شناسایی و آن را در محدوده شهرک توقیف کنند.
 
راننده خودرو خودش را غلام معرفی کرد و گفت: چند افغان را به صورت دربستی سوار کرده و آنان را در خیابان سپبده  جهت استحمام پیاده کرده است.
 
ماموران به دلیل حساسیت موضوع به حمام مورد نظر مراجعه و 10 نفر را از اتباع افغان را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.
 
سرهنگ علی شریفی رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در بازرسی بدنی از متهمان هیچگونه اسلحه کشف نشد ولی در بازجویی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان به صورت باندی اقدام به زورگیری به صورت مسلحانه در مناطق خلوت تهران می‌کنند.


  اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو : زورگیران مسلح تهران در حمام عمومی به دام افتادند