زوج شکرابی و فولادوند "راز" بروجردی را بازگو می کنند : زوج شکرابی و فولادوند ...



زوج شکرابی و فولادوند "راز" بروجردی را بازگو می کنند

رامبد شکرابی و حدیث فولادوند در نمایش "راز" به نویسندگی و کارگردانی اعظم بروجردی که متقاضی حضور در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است، به ایفای نقش می پردازند.

 

حدیث فولادوند و رامبد شکرابی , رامبد شکرابی و حدیث فولادوند , حدیث فولادوند رامبد شکرابی

 

به گزارش خبرنگار مهر، حدیث فولادوند که به همراه همسر خود رامبد شکرابی در نمایش "راز" به ایفای نقش می پردازد از بازیگرانی است که زیر نظر گلاب آدینه پرورش یافته و در نمایش "گل های دوستی" نیز به صحنه رفت. وی در آثار سینمایی متعدد از کارگردان هایی نظیر سیروس الوند، داریوش فرهنگ و مهدی صباغ زاده بازی کرده است.

رامبد شکرابی نیز در آثار سینمایی متعدد به عنوان بازیگر حضور داشته که از میان آن ها می توان به فیلم های "مرسدس" و "اعتراض" به کارگردانی مسعود کیمیایی اشاره کرد.

بروجردی درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه کارگردانی تئاتر به خبرنگار مهر گفت: قصد دارم نمایش "راز" را در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه ببرم. این نمایش داستان حضور پنج دانشجوی دوره دکترا در کلبه ای جنگلی را روایت می کند. این دانشجوها قصد نوشتن پایان نامه خود را دارند که با اتفاقاتی که برایشان رخ می دهد متحول می شوند.

وی درباره گروه بازیگری و عوامل نمایش "راز" افزود: در این نمایش رامبد شکرابی، حدیث فولادوند، رضا عربی و راحیل رستمی به همراه هنرمندانی دیگر به ایفای نقش می پردازند. پژمان جعفری نیز به عنوان دستیار کارگردان در این نمایش حضور دارد.

کارگردان نمایش "آواز شنزار" که زمستان ۸۹ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت درباره برنامه ریزی برای اجرای عمومی نمایش "راز" گفت: اقدامات لازم را برای اجرای عمومی این نمایش انجام خواهم داد و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

بروجردی تصریح کرد: مشکل همه هنرمندان تئاتر کمبود سالن است. کسانی هم که در مدیریت تئاتر شهر یا شورای هنری مجموعه حضور پیدا می کنند به فکر خود و اطرفیان شان هستند. نمایشنامه "راز" را سه سال است که به تئاتر شهر ارائه داده ام اما هر بار پاسخی نامشخص به من داده می شود.

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر و مدیر چندین دوره جشنواره تئاتر بانوان افزود: مدیران و اعضای شورای هنری تئاتر شهر می خواهند هنرمندان جلوی در تئاتر شهر بایستند و از آن ها خواهش کنند و مجیزشان را بگویند. این مدیران و اعضای شورا تنها با دوستان و آشنایان خود سفارش کار می دهند./مهر

 


ویدیو : زوج شکرابی و فولادوند "راز" بروجردی را بازگو می کنند