زن طماع به ماشین مدل بالا هم راضی نشد! : زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم برای ...


زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم برای من ماشین مدل بالایی خریده و مدعی است که به عنوان مهریه 14 سکه‌ای‌ام است ولی من این موضوع را قبول ندارم و مهریه‌ام را می‌خواهم. زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم برای من ماشین مدل بالایی خریده و مدعی است که به عنوان مهریه 14 سکه‌ای‌ام است ولی من این موضوع را قبول ندارم و مهریه‌ام را می‌خواهم.
 
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه مهریه‌ام که 14 سکه بهار آزادی است را می‌خواهم، اظهار داشت: شوهرم حاضر به پرداخت مهریه‌ام نیست چرا که مدعی است ماشینی که دارم به عنوان مهریه‌ام است ولی من این موضوع را قبول ندارم.

وی با اشاره به اینکه 3 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، ادامه داد: مهریه‌ام را می‌خواهم، به پولش احتیاج دارم و شوهرم باید 14 سکه را یک جا بپردازد.

زن بار دیگر در برابر قاضی این شعبه با اشاره به اینکه شوهرم برای من ماشین مدل بالا خریده تا مهریه‌ام را ندهد،‌ گفت: رفتار شوهرم همیشه به این شکل بوده است که هر گاه من درخواستی از او می‌کنم به بهانه‌های مختلف حاضر به قبول درخواست من نشود.

وی ادامه داد: شوهرم را دوست دارم و نمی‌خواهم زندگی‌مان خراب شود بلکه تنها می‌خواهم که او بداند باید درخواست‌های مرا اجابت کند نه اینکه هر بار بهانه‌ای بیاورد.
 
مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه من یک ماشین مدل بالا به نام همسرم کرده‌ام و به او گفته بودم که آن ماشین به عنوان مهریه‌اش است ولی او باز هم در حال حاضر مهریه‌اش را خواهان است، گفت: همسرم سر قولش نمانده و امروز مرا به دادگاه کشانده است.

وی بیان کرد: درست است که وضع مالی خوبی دارم و مهریه همسرم را می‌توانم به راحتی بپردازم ولی چون آن را درخواست کرده و زیر قولش زده است، من قبول نمی‌کنم.

زن اظهار داشت: مهریه‌ام را می‌خواهم و از درخواستم منصرف نمی‌شوم، در واقع شوهرم موظف به پرداخت مهریه‌ام است؛ او وضع مالی مناسبی دارد و می‌تواند آن را بپردازد. در واقع من ماشینم را به عنوان مهریه‌ام قبول ندارم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین و با وجود ارائه مدارکی در خصوص اموال مرد، او را محکوم به پرداخت مهریه 14 سکه‌ای زن کرد و جلسه را خاتمه داد.

منبع: فارس


ویدیو : زن طماع به ماشین مدل بالا هم راضی نشد!