زن جوان و پسر عاشق پیشه، قربانی قرص برنج : پسر عاشق پیشه و زن جوان قربانیان ...


پسر عاشق پیشه و زن جوان قربانیان جدید فروش آزاد قرص برنج و سهل انگاری مسئولان در برخورد با متخلفان شدند. تهران امروز: پسر عاشق پیشه و زن جوان قربانیان جدید فروش آزاد قرص برنج و سهل انگاری مسئولان در برخورد با متخلفان شدند.

فروش قرص برنج در عطاری‌ها در حالی ممنوع است که برخی سودجویان همچنان از ضعف برخورد پلیس سوءاستفاده کرده و اقدام به فروش این قرص در مغازه‌های خود می‌كنند.

احمد 26 ساله یکی از قربانیان جدید این قرص مرگبار است که روز جمعه با خوردن یکی از آنها به زندگی خود پایان داد.

احمد جوان عاشق پیشه‌ای بود که به خاطر مخالفت خانواده‌اش برای ازدواج با زن مطلقه‌ای تصمیم گرفت دست به خودکشی بزند تا خانواده‌اش راضی به این ازدواج شوند. او بدون اطلاع از سرنوشتی که در انتظارش است یک قرص برنج خورد.


خانواده احمد پس از اطلاع از موضوع او را به بیمارستانی در شرق تهران رساندند که تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد و جان باخت. قربانی دیگر قرص برنج زن جوانی بود که با هوشیاری همسرش از مرگ حتمی نجات یافت.

 نازنین به دلیل مشکلات خانوادگی قصد داشت با حل کردن قرص برنج در آب آن را بخورد که شوهرش متوجه شد و جلوی او را گرفت.


استشمام گاز این قرص کافی بود تا زن جوان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شود. تلاش پزشکان و کادر درمانی بیمارستان الغدیر تهران باعث شد این زن از مرگ نجات یابد.

 سم قرص برنج سمی است که ‌روی سلول‌ها تاثیر بدی می‌گذارد و تنفس سلولی را از بین می‌برد و باعث آسیب جدی به اعضا و ارگانهای دیگر بدن مثل کلیه‌ها و قلب می‌شود.


مرگ با قرص برنج مرگ بسیار دردناکی است و فرد عطش زیادی به آب دارد. در این مرگ فرد تا زمانی که زنده است هوشیار و بیدار بوده و سوزش بدی در بدن خود احساس می‌کند.

بر اساس علامت‌های بالینی فرد دچار خستگی و کمبود اکسیژن می‌شود. به‌طوری که بدنش رو به کبودی رفته و دچار خفگی سلولی خواهد شد. این روند روندی

غیر قابل برگشت است و مسمومیت با قرص برنج برابر با مرگ است.


ویدیو : زن جوان و پسر عاشق پیشه، قربانی قرص برنج