زن جوان در تله 2 مسافرکش قلابی :  زن جوان در تله 2 مسافرکش قلابی مردی که با ...



 زن جوان در تله 2 مسافرکش قلابی

مردی که با ربودن زن جوانی وی را مورد آزار جنسی قرار داده بود با ردیابی پلاک خودرواش شناسایی و دستگیر شد.

 زن جوانی چندی قبل به پلیس آگاهی تهران رفت و علیه دو متجاوز شکایت کرد. او مدعی شد این افراد وی را ربوده‌اند.

 

زن جوان در حالی‌که به شدت پریشان بود به کارآگاهان گفت: «شب حادثه از محل کارم در مرکز تهران بیرون آمدم تا به خانه بروم. وقتی خودرو پژویی جلو پایم توقف کرد با این تصور که راننده مسافرکش است مسیرم را گفتم و او از من خواست سوار شوم. مرد دیگری هم در صندلی جلو نشسته بود که تصور کردم مسافر است.

 

بعد از چند دقیقه متوجه شدم راننده مسیر را اشتباه می‌رود، او وارد بزرگراهی به سمت جنوب شهر شده بود، به او اعتراض کردم اما در همین هنگام مسافر جلویی چاقویی بیرون کشید و مرا تهدید کرد.

 

آن مرد خودش را به صندلی عقب رساند و در حالی‌که با چاقو تهدیدم می‌کرد گفت اگر صدایم در بیاید و بخواهم مقاومت کنم مرا می‌کشد. به‌شدت ترسیده بودم و هیچ کاری از دستم برنمی‌آمد امیدوار بودم آنها فقط با سرقت پول‌هایم رهایم کنند.»


این زن افزود: «وقتی به منطقه خلوتی در جنوب شهر رسیدیم راننده توقف کرد خیلی به او التماس کردم تا رهایم کند اما نه او و نه همدستش هیچ اعتنایی به خواهش‌هایم نکردند. آن دو به زور به من تعرض کردند و اموالم را گرفتند بعد هم کنار خیابان رهایم کردند و به‌سرعت دور شدند ولی من با وجود تاریکی هوا توانستم شماره پلاک خودروی آنها را یادداشت کنم.»


این زن در ادامه گفت: «همسر من به‌تازگی فوت شده و به‌شدت ناراحت هستم به همین دلیل هم موقع سوارشدن به خودرو و وقتی راننده می‌خواست تغییر مسیر بدهد حواسم کاملا جمع نبود و در فکر و خیالات خودم بودم.»

 

کارآگاهان بعد از شنیدن اظهارات زن جوان به دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقاتی را برای ردیابی متهمان آغاز کردند. آنها ابتدا از زن جوان خواستند برای چهره‌نگاری از متهمان کمک کند. بعد از آن به ردیابی خودرو پژو موردنظر پرداختند و وقتی مشخصات و عکس مالک آن را به دست آوردند متوجه شدند وی شباهت زیادی با تصویر چهره‌نگاری‌شده دارد به این ترتیب ماموران مطمئن شدند تحقیقات در مسیر درستی پیش می‌رود.

تیمی از کارآگاهان در ادامه با طرح‌ریزی عملیاتی به محل سکونت این متهم رفتند و او را بازداشت کردند. مرد جوان که ابتدا قصد داشت خودش را بی‌گناه معرفی کند وقتی با دلایل و مدارک پلیسی مواجه شد به جرمش اقرار کرد.

 

او گفت: «شب حادثه با دوستم سوار بر خودرو در خیابان پرسه می‌زدیم که آن زن را دیدیم و همان موقع وسوسه شدیم با سوارکردن وی با او رابطه برقرار کنیم. این زن وقتی سوار شد به‌شدت ناراحت بود و من به همین بهانه سر صحبت را با او باز کردم. وی به ما گفت شوهرش به‌تازگی فوت شده و هنوز عزادار است من مطمئن نبودم حقیقت را می‌گوید اما فرقی هم برایمان نداشت و ما می‌توانستیم نقشه‌مان را پیش ببریم.»

 

متهم ادامه داد: «همدستم طعمه‌مان را با تهدید چاقو وادار به سکوت کرد و او را به منطقه خلوتی بردیم. آن زن خیلی التماس کرد تا رهایش کنیم اما ما توجهی نکردیم و بعد از تعرض و سرقت او را کنار خیابان رها و فرار کردیم. من هرگز تصور نمی‌کردم او در آن وضعیت پریشان و تاریکی شب بتواند شماره پلاک خودروام را یادداشت کند.»

 

ماموران بعد از ثبت اعترافات این متهم وی را به مرجع قضایی معرفی کردند و برای او قرار بازداشت صادر شد. از سویی دیگر کارآگاهان موفق شدند مشخصات و هویت همدست متهم را به دست بیاورند اما زمانی که برای دستگیری وی اقدام کردند فهمیدند او فراری شده است. بنابر این گزارش در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد./شرق

 

 


ویدیو : زن جوان در تله 2 مسافرکش قلابی