زن باید مرد باشه! : طنز)زن باید مرد باشه!  همان طور که همه شما برادران گرامی ...



زن باید خوشگل باشه , اگه درب اصلی کرم باشه دیوار وردی رو باید چه رنگی زد , چرا شهرمون باید تمیز باشه

طنز)زن باید مرد باشه!

 
همان طور که همه شما برادران گرامی می‌دانید جام جهانی زنان در کانادا در حال برگزاری است و در این مسابقات زنان کشورهای مختلف به جای عمل به وظایف اصلی‌شان یعنی شوهرداری و بچه‌داری از صبح تا شب به دنبال یک توپ می‌دوند و ادای مردها را در می‌آورند.

 

در این میان تیم کره جنوبی در مظان اتهام قرار گرفته و جنجال‌های بسیاری پدید آورده از جمله آن که تیم‌های رقیب کره جنوبی اعتراض کرده‌اند که یکی از بازیکنان این تیم جنسیت زنانه ندارد و اگر پرده‌ها کنار رود معلوم می‌شود که این تیم برخلاف قوانین از یک بازیکن مرد بهره می‌گرفته است.

طبق خبرهایی که ستون بندبازی به طور اختصاصی از محل برگزاری بازی‌ها دریافت کرده است ریشه این شایعه از آنجا بوده که این بازیکن کذایی در مقابل تیم اسپانیا به زمین می‌رود و بعد از مدتی بین او و بازیکن اسپانیایی برخورد شدیدی صورت می‌گیرد و بازیکن مقابل به زمین می‌افتد. این بازیکن کذایی به نشانه جوانمردی و مروت دست دوستی به سمت بازیکن زمین افتاده دراز می‌کند و آن طرف هم متقابلا دست او را می‌گیرد و بلند می‌شود و می‌گوید: دمت گرم. خیلی مردی. بازیکن کره‌ای هم که حواسش نبوده در جواب می‌گوید: چاکرم داداش و از همین جا تشکیک به جنسیت ایشان آغاز می‌شود و تا الان هم ادامه دارد.

تیم کره این شایعات را تکذیب کرده و گفته: این بازیکن قیافه‌اش این جوریه، تو دلش هیچی نیست. البته حق هم دارند. به سختی می‌توان زن و مرد را در کره جنوبی تشخیص داد. بارها پیش آمده در تلویزیون سریال کره‌ای پخش می‌شده و دو نفر که از هر نظر شکل هم بودند با هم ازدواج می‌کردند و ما هم می‌زدیم زیر گوش بچه‌مان که این انحرافات اخلاقی چیه که نگاه می‌کنی؟ بعد می‌گفتند این طور نیست و با دست نشان می‌دادند که ببین اون یکی مرده این یکی زن. همیشه هم ما از قضاوت زودهنگام خود شرمنده می‌شدیم. بارها دیده شده که در استادیوم‌های ورزشی کره جنوبی زنان به گیت بلیت فروشی آمده‌اند و به راحتی وارد ورزشگاه شده‌اند. مثلا طرف یانگوم بوده می‌گفته من جومونگم و می‌رفته داخل و والیبالش را تماشا می‌کرده. آدم واقعا دلش می‌سوزد این کشورها را در این وضعیت می‌بیند.

 اخبار  اجتماعی  - آیدین سیار سریع,قانون  
 


ویدیو : زن باید مرد باشه!