زن باردار قربانی شوهر هوسران : زن باردار قربانی شوهر هوسران مرد جنایتکار به ...



زن باردار قربانی شوهر هوسران

مرد جنایتکار به خاطر علاقه به خواهر زنش ، همسر باردار خود را به قتل رساند.

حوادث - به گزارش قانون، سرهنگ مراد جعفری ، جانشین فرمانده انتظامی‌استان زنجان در این باره گفت: در پی وصول پرونده ای به پلیس آگاهی با موضوع مرگ مشکوک زن 26 ساله ای در 14 تیرماه امسال پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه این زن باردار بود تاکید کرد: نتیجه معاینه جسد و علت مرگ جنین دختر داخل رحم مادر نیز قطع ارتباط حیاتی بین جنین و مادر و آثار خونمردگی متعدد در سر و ناحیه شکم متوفی اعلام شده بود. با مشخص شدن علت مرگ مادر و جنین تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان این پرونده آغاز و ماموران در خلال تحقیقات خود به شوهر مقتول به نام "احمد" 26 ساله مشکوک شدند .ماموران دریافتند که شوهر مقتول قبل از ازدواج به خواهر همسرش علاقه‌مند بوده و تمایل به ازدواج با وی داشته است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: از آنجا که این علاقه بعد از ازدواج نیز ادامه داشته و بیشتر نیز شده بود عامل ایجاد اختلاف بین این زن و مرد می‌شود.با مشخص شدن این موضوع متهم "احمد" دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و مورد بازجویی قرار گرفت که ابتدا وی منکر هرگونه اختلاف با همسرش شده بود اما با ارائه دلایل و مدارک، لب به اعتراف گشودد و به قتل همسر و فرزندش اعتراف کرد.

 

متهم به ماموران گفت: به علت علاقه به خواهرزنم با همسرم مشاجره کردم و او را با مشت و لگد زدم .

سرهنگ جعفری تصریح کرد: این ضربات منجر به خونریزی داخلی و بیهوشی و نهایتا مرگ مقتول شده بود که با اعترافات این متهم پرونده تشکیل و به دادسرا ارسال و متهم با قرار مناسب روانه زندان شد./قانون

 

 

 


ویدیو : زن باردار قربانی شوهر هوسران