زن ایرانی زندانی در آمریکا آزاد شد : دولت عمان در حالی از آزادی شهرزاد میرقلی ...


دولت عمان در حالی از آزادی شهرزاد میرقلی خان از زندان‌های آمریكا به دلایل بشردوستانه خبر داد كه وزارت امور خارجه آمریكا اعلام كرده است این تبعه ایرانی دوران محكومیتش را سپری كرده است. خبرگزاری ایسنا: دولت عمان در حالی از آزادی شهرزاد میرقلی خان از زندان‌های آمریكا به دلایل بشردوستانه خبر داد كه وزارت امور خارجه آمریكا اعلام كرده است این تبعه ایرانی دوران محكومیتش را سپری كرده است.

 روزنامه تایمز آو عمان گزارش داد: دولت مسقط اعلام كرد شهرزاد میر قلی خان كه به اتهام تلاش برای صدور تجهیزات نظامی به ایران در آمریكا زندانی شده بود، آزاد و روز سه‌شنبه به عمان وارد شد.

دانشجویان ایرانی در آمریکا , آلمان و آمریکا خریدار دوغ ایرانی , قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد ایران

 خبرگزاری رسمی عمان به نقل از یك سخنگوی وزارت امور خارجه عمان از دولت‌ آمریكا برای آزادی شهرزاد میر قلی خان «به دلایل بشردوستانه و پیرو تلاش‌های عمان» تشكر كرد.

 این سخنگو گفت: این اقدام بشردوستانه در جهت منافع هر دو كشور و ثبات منطقه خواهد بود.

 شهرزاد در جمع اعضای خانواده‌اش در فرودگاه مسقط از سلطان بن قابوس برای میانجی‌گری در زمینه آزادی وی تشكر كرد.

فیلم یک مرد ایرانی در آمریکا , 8 چهره معروف ایرانی که واقعا زندانی شدند , تبلیغ یک ایرانی در آمریکا شیفیلد

 با این حال یك سخنگوی وزارت امور خارجه آمریكا گفت كه قلی خان دوره محكومیتش در زندان را گذرانده و آمریكا را ترك كرده است و مدعی شد كه او در زمان گذراندن محكومیتش به مقامات كنسولی و حقوقی دسترسی داشته است.

 قلی خان در سال 2008 در 31 سالگی به اتهام تلاش برای صدور تجهیزات نظامی به ایران به پنج سال حبس محكوم شد. 

خبر مرگ بازیگر زن ایرانی در آمریکا , قتل زن ایرانی در آمریکا و ماجرای آن عکس , عکس های شیوا صفایی مانکن زیبای ایرانی در آمریکا   


ویدیو : زن ایرانی زندانی در آمریکا آزاد شد