زندگی زیباست (24) :   قرار نیست در کاری عالی باشید تا آن را شروع کنید. قرار ...



زندگی زیباست , عکس نوشته زندگی زیباست , اس ام اس زندگی زیباست

 

قرار نیست در کاری عالی باشید تا آن را شروع کنید.
 قرار است آن را شروع کنید تا در آن کار عالی شوید...
 اعتماد ساختنش سالها طول میکشد،
تخریبش چند ثانیه و ترمیمش تا ابد...
 ایستادگی کن تا روشن بمانی؛
 شمع های افتاده خاموش می شوند...
هیچ کدام از ما با "ای کاش”، به جایی نرسیده‌ایم...
قانون زندگی٬ قانون باورهاست
بزرگان زاده نمی‌شوند٬ ساخته می‌شوند

 

زندگی زیباست 53  , متن های زندگی زیباست 7  , متن های زندگی زیباست 6

 

همه چیز بستگی به حال و هوای دلت داره. حال دلت که خوب باشد آدمها همه شان دوست داشتنی اند، حتی چراغ قرمز هم برایت مکثی دوست داشتنی می شود که لحظه ای پا از روی پدال برداری و بتوانی فکر کنی به امروزت، که با دیروزت چقدر فرق داشتی؟ حال دلت که خوب باشد، می شوی همبازی بچه ها، برای عزیزانت همیشه وقت داری و یک دنیا مهربانی در چهره ات نهفته است. و چقدر لذت دارد که آدم حال دلش خوب باشه.

 

متن های زندگی زیباست 3  , زندگی زیباست 5 , زندگی زیباست 55

 

سنگریزه ریز است و ناچیز، اما اگر در جوراب یا کفش باشد، ما را از راه رفتن باز می دارد. در زندگی هم بعضی مسائل ریز و ناچیزند، اما مانع حرکت به سمت  خوبی ها و آرامش ما میشوند. بی احترامی ونامهربانی به والدین، نگاه تحقیر آمیز به فقرا، تکبر و فخر فروشی به مردم، منت گذاشتن هنگام کمک کردن، نپذیرفتن عذر خطای دوستان، بخشی از سنگریزه های  مسیر تکامل ما هستند. سعی کنیم آنها را به موقع کنار بگذاریم تا از زندگی لذت ببریم.

 

کاریکاتورهای مفهومی زندگی زیباست , متن های زندگی زیباست , دانلود فیلم زندگی زیباست

 

به ابوسعید ابوالخیر گفتند : فلانی قادر است پرواز کند. گفت: این که مهم نیست، مگس هم میپرد. گفتند: فلانی را چه میگویی؟ روی آب راه میرود. گفت: اهمیتی ندارد، تکه ای چوب نیز همین کار را میکند. گفتتند: پس از نظر تو شاهکار چیست؟

گفت: این که در میان مردم زندگی کنی ولی هیچگاه به کسی زَخم زبان نزنی، دروغ نگویی، کلک نزنی٬ دلی نشکنی٬ از اعتماد کسی سوءاستفاده نکنی و کسی را از خود ناراحت نکنی. این شاهکار است.

 

گردآوری:بخش سرگرمی پادشا


ویدیو : زندگی زیباست (24)