زندگی جنسی تان در خطر است! : در صحبت با زوجهای مختلف گاهی دیده میشود که زندگی ...


در صحبت با زوجهای مختلف گاهی دیده میشود که زندگی جنسی شان سرد شده است. خیلی از این افراد از زندگی جنسی شان ناامید شده اند و حتی برای رفع مشکل هیچ تلاشی نمیکنند. وب سایت نی نی بان: پنهان کاری دشمن صمیمیت است. گاهی اوقات عدم ارتباط جنسی نشانه نبود اعتماد عمیق بین زوجین است.

زندگی جنسی تان در خطر است! 

دلایل کم شدن میل جنسی در زندگی زناشویی , زندگی جنسی افسرده ها چگونه است؟ , راهکارهای بهبود رابطه جنسی در زندگی زناشویی زوجین

در صحبت با زوجهای مختلف گاهی دیده میشود که زندگی جنسی شان سرد شده است. خیلی از این افراد از زندگی جنسی شان ناامید شده اند و حتی برای رفع مشکل هیچ تلاشی نمیکنند. دلایلی که میتواند باعث تنش های جنسی شود، پیچیده است اما ده دلیل عمده وجود مشکل در زندگی جنسی را میتوان برشمرد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



دنیا از نگاه نوزاد چگونه است؟

رابطه جنسی بعد از حضور بچه ها در زندگی , علل کاهش میل جنسی در زندگی زناشویی , جایگاه رابطه جنسی در زندگی مشترک

محققین در مورد بینایی نوزادان مطالعاتی انجام داده اند. نتایج تحقیقات قبلی مبنی بر این بود که نوزادان نمی توانند به خوبی ببینند و اینکه به طور میانگین در فاصله بیشتر از ۳۰ سانتی متر که تقریبا برابر با فاصله سینه مادر و صورت اوست، دنیا تبدیل به هاله ای خاکستری می شود. در حالی که میزان خاصی از کنتراست و وضوح تصویر در تصاویر دو بعدی برای جلب توجه نوزادان لازم بود اما متاسفانه هنوز در این زمینه آگاهی کمی وجود داشت و این مسئله به دلیل این بود که نه تنها متغیرهای موردنظر مانند درک حالات صورت غیر قابل تشخیص بودند بلکه قابل آزمایش هم نبودند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



مردان هم یائسه می شوند؟!

کدام حیوان زندگی جنسی مناسبی دارد , غذاها زندگی جنسی , بالاخره این زندگی مال کیه؟ حاشیه ها جنسی

متخصصان اورولوژی می‌گویند عارضه‌ای شبیه به یائسگی خانم‌ها که در میانسالی رخ می‌دهد، برای مردان در سنین بالاتر و البته به شکلی دیگر بروز می‌کند که علاوه بر محدود کردن توان جنسی آنها، سایه‌اش را بر ابعاد دیگر زندگی‌شان نیز می‌گستراند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



آرام شدن نوزاد به روش پدرانه

رابطه جنسی در زندگی زناشویی , تاثیر رابطه مقعدی بر زندگی جنسی , دلایل کم شدن میل جنسی در زندگی زنا شویی

پدران همیشه نقش کم رنگتری در پرورش فرزندان داشته‌اند اما پای صحبت پدران که بنشینید خواهید فهمید که آنها هم روشهای خاص خودشان را در تسکین و آرام کردن نوزادان دارند. از گردش شبانه با ماشین تا پستانک و ... یادگیری اینکه چطور نوزادتان را آرام کنید نیاز به تجربه و آزمایش دارد اما روشهای پیشنهادی ما حتمابه دردتان میخورد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



علایم مسمومیت در دوران بارداری

سبک زندگی , رابطه جنسی , زندگی

افزایش وزن ناگهانی در یک هفته که معمولاً ۲,۵ کیلوگرم است نشانه‌ هشداردهنده‌ای محسوب می‌شود که بر اساس آن باید توسط پزشک متخصص بررسی شود. معمولاً زنان باردار در این شرایط احساس تورم می‌کنند و پس از جمع‌آوری ادرار ۲۴ ساعته دفع پروتئین در آنها بررسی می‌شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : زندگی جنسی تان در خطر است!