زندگی بدون این تکنولوژی ها سخت است : خب دیگه الان دوره زمونه‌ایه که داشتن یه ...


خب دیگه الان دوره زمونه‌ایه که داشتن یه سری از وسایل باعث میشه زدگیمون راحت تر یا شایدم باحال تر بشه. تو دوره اینستاگرام و لایک و وای فای و های بای و وای وای و نای نای و ایناییم و چه بخوایم چه نخوایم داریم باهاشون زندگی می‌کنیم و دیگه به خوردمون رفتم. وب‌سایت لاپلاس: خب دیگه الان دوره زمونه‌ایه که داشتن یه سری از وسایل باعث میشه زدگیمون راحت تر یا شایدم باحال تر بشه. تو دوره اینستاگرام و لایک و وای فای و های بای و وای وای و نای نای و ایناییم و چه بخوایم چه نخوایم داریم باهاشون زندگی می‌کنیم و دیگه به خوردمون رفتم.

دانلود فیلم خارجی 20 زندگی بدون اصول , زندگی یک پسر بدون دست و پا عکس , خودرو بدون سرنشین گوگل تکنولوژی

1- فلش

حتما میدونین ولی اسم فلشتون رو شماره تلفنتون بذارین تا اگه گم شد و یه بنده خدای غیر دست کجی پیداش کرد بتونه بهتون برگردونه

زندگی بدون کبد , زندگی بدون آب و غذا , شگفتی زندگی بدون دست و پا


2- مونوپاد

جالیه بدونین در سال ۱۳۷۴ توی ژاپن به عنوان نهمین اختراع بی مصرف شناخته میشد !

ترمیم کابینه بدون توجه به زندگی سالم و معیشت مردم , زندگی بدون او سیاه و سفید , زندگی مشترک بدون ازدواج در شمال تهران


3- پاور بانک

بدبختی این گوشیهای هوشمند اینه که وقتی باهاشون از اینترنت استفاده میکنی به آنی از زمان شارژ باتریشون تموم میشه ، حالا فک کن تومسافرتی و واقعا گیر کردی ، پاور بانک میتونه یه عالم شارژ تو خودش ذخیره کنه و موقعی که گیر کردی به گوشیت منتقل کنه، واقعا برای هر کسی که گوشی داره واجبه که یه پاوربانک هم داشته باشه !

داستان سبک زندگی بدون اینترنت , اخبار تکنولوژی , ترمیم مو و کاشت مو بدون جراحی


4- هارد اکسترنال

این روزا انقدر نگه داشتن عکس و فیلم مهمونی ومسافرت ها کار سختی شده، کل بودن ونبودن عکسو فیلم خاطرات آدم بسته به ناز کردن و ویروس گرفتن کامپیوتر و گوشی شده،، چه خوبه که آدم  یه هارد داشته باشه خیالش هم راحت شه.

تکنولوژی , دنیای تکنولوژی , مطالب اقتصادی تکنولوژی علمی


5- هدفون

فرق شنیدن و فهمیدن یه موزیک دقیقا تو همینه که موزیکه رو با یه هندزفیری زپرتکی که دست فروش میفروشه گوش بدی یا با یه چیز پدر مادر داری که قیمتش معقوله !

مجله خبری اقتصاد تکنولوژی علمی , سبک زندگی , زندگی


ویدیو : زندگی بدون این تکنولوژی ها سخت است