زندگی با 39 گربه و سگ در 30 مترمربع! : یك زن سوئیسی در خانه اش كه فقط 30 متر ...


یك زن سوئیسی در خانه اش كه فقط 30 متر مربع مساحت دارد از 35 گربه و چهار سگ نگهداری می كند. جام جم آنلاین: یك زن سوئیسی در خانه اش كه فقط 30 متر مربع مساحت دارد از 35 گربه و چهار سگ نگهداری می كند.

پیئرت لاوانشی زن 51 ساله ساكن شهر اوییوناز سوئیس از 35 گربه و چهار سگ كه صاحبانشان آنها را رها كرده اند در خانه اش كه فقط 30 متر مربع مساحت دارد، نگهداری می كند.

با این حال، این خانه كوچك اجاره ای توسط افرادی خریداری شده و پیئرت ناگزیر است در ماه ژوئیه كه قراردادش به پایان می رسد آنجا را ترك كند.

مارسل روك پیمانكاری كه باید كارهای نوسازی این خانه را برای خریداران آن انجام دهد، می گوید: از مشاهده این همه حیوان در این فضای كوچك حیرت كردم. این مساله را به مقامات اطلاع دادم اما آنها كمترین واكنشی نشان ندادند.

ژان ووكا مدیر انجمن حمایت از حیوانات تصریح می كند: تا زمانی كه این زن از حیوانات به خوبی مراقبت می كند حق دارد از هر تعداد حیوان می خواهد، نگهداری كند.

زندگی دوباره به گربه با ماساژ قلبی , سبک زندگی , گربه

درواقع، پیئرت لاوانشی از هیچ مراقبتی از حیواناتش خودداری نمی كند حتی اگر به بهای محرومیت خودش از بسیاری امكانات تمام شود.

وی كه شرایط مالی مناسبی ندارد تایید می كند: خوشبختانه خواهرم از نظر مالی از من حمایت می كند و یك تولید كننده خوراك گربه ها و سگ ها قیمت غذای آنها را بامن به صورت عمده فروشی حساب می كند.

والتر ویلیژه دامپزشكی كه حیوانات پیئرت به طور مرتب معاینه می كند، تاكید دارد: او زنی درستكار، صادق و وظیفه شناس است. من به همین دلایل با او موافق بوده و هزینه  معایناتی را كه از حیواناتش انجام می دهم، حساب نمی كنم.

به رغم وسعت كم خانه، گربه ها و سگ های پیئرت كاملا تمیز بوده و هر یك جای خواب خود را دارند. در عین حال، پارك كوچك محصوری در كنار خانه وی واقع شده كه حیواناتش در طول شبانه روز به ان دسترسی دارند.

با این حال، در ماه ژوئیه پیئرت باید این حیوانات را جابجا كرده و آنها را زیر سقف تازه ای جای دهد.


ویدیو : زندگی با 39 گربه و سگ در 30 مترمربع!