زندگی‌نامه نخست‌وزیران کتاب می شود! :         سعید قانعی، زندگی‌نامه نخست‌وزیران ...



 

 

کتاب صوتی زندگی نامه بیل گیتس , کتاب زندگی نامه کریس رونالدو , آرنولد شوارتزنگر کتاب زندگی‌نامه

 

 

سعید قانعی، زندگی‌نامه نخست‌وزیران حكومت پهلوی، از دوران محمد مصدق تا پیروزی انقلاب اسلامی را تدوین خواهد كرد. وی اكنون مشغول تحقیق و پژوهش دراین‌باره است.



سعید قانعی،اظهار داشت: زندگی سیاسی و بیوگرافی كامل هر یك از نخست‌وزیران، با استفاده از منابع موثق، تدوین و بازگو خواهد شد.

 


نویسنده كتاب "اردش‍ی‍ر زاه‍دی‌ و رازه‍ای‌ ن‍اگ‍ف‍ت‍ه‌ س‍ل‍س‍ل‍ه‌ پ‍ه‍ل‍وی‌"، ادامه داد: اسناد موجود در كتابخانه ملی و سایت‌های اینترنتی معتبر، از جمله منابع تدوین زندگی‌نامه نخست‌وزیران حكومت پهلوی‌اند. البته مركز اسناد انقلاب اسلامی، اسناد و مدارك متنوعی دراین‌باره در اختیار دارد كه قصد دارم، به آن‌ها نیز رجوع كنم.



قانعی، با تاكید بر لزوم شرح وقایع تاریخ برای نسل جوان، گفت: قشر جوان باید خائنان و خدمت‌گذاران را بشناسند و این كار، تنها با تدوین كتاب‌های معتبر صورت می‌گیرد.



وی در پایان یادآور شد: كتاب زندگی‌نامه نخست‌وزیران حكومت پهلوی، در ۴۰۰ صفحه تدوین خواهد شد و ناشر این اثر، هنوز مشخص نیست.


سعید قانعی، متولد سال ۱۳۳۵ در شهر تهران و مدیر مسوول انتشارات چلچله است.



از جمله آثار منتشر شده وی می‌توان به؛ "فوزیه در دربار دو پهلوی"، "از تنهایی تا غربت" و "خاطرات ثریا (ناگفته‌ها و ناشنوده‌هایی از تاریخ معاصر و بی بندوباری خاندان پهلوی)" اشاره كرد.

 

 

 

 


ویدیو : زندگی‌نامه نخست‌وزیران کتاب می شود!