زندگینامه کیت میدلتون، پرنسس مد جهان : کاترین در سال ۱۹۸۲ در شهرستان بارکشایر ...



کاترین در سال ۱۹۸۲ در شهرستان بارکشایر در انگلستان به دنیا آمد. مادرش مهماندار هواپیما و پدرش برنامه‌ریز پرواز هواپیماها در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بود. والدینش در ۲۱ ژوئن ۱۹۸۰ ازدواج کردند.

تاریخ تولد، محل تولد، هنگام تولد:
در نهم ژانویه سال ۱۹۸۲ در بارکشایر واقع در انگلستان به دنیا آمد.
پدر: مایکل فرانسیس میدلتون
مادر: کارول الیزابت میدلتون

شهرت، كنیه و لقب:
القاب: ۹ ژانویه ۱۹۸۲ تا ۲۹ آوریل ۲۰۱۱: دوشیزه کاترین الیزابت میدلتون. ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ به بعد: والاحضرتِ سلطنت دوشس کمبریج. القاب کامل بعد از ازدواج: والاحضرتِ سلطنت شاهدخت ویلیام، دوشس کمبریج، کنتس استراتِرن، بارونس کَریکفِرگِس.

زندگینامه افراد موفق جهان , زندگینامه بزرگان جهان , مدل لباس عروس 15 پرنسس جهان

کاترین الیزابت میدلتون در سال ۱۹۸۲ در شهرستان بارکشایر در انگلستان به دنیا آمد


مشخصات فردی:
او که بخاطر سلیقهٔ خوبش در مُد مورد تحسین قرار گرفته .،در لیست «خوش‌پوشان» قرار دارد.

عادات و علائق شخصی:
هفته ای ۳ بار به سالن مورد علاقه اش با نام Richard Ward Hair و Metrospa می رود كه هر بار سشوار كشیدن در این سالنها هزینه ۷۵ دلاری برایش در بر دارد.


كیت گذراندن وقت در سالن را دوست دارد و با همه افراد سالن آشنایی دیرینه ای دارد، بنابراین بودن در آنجا برایش آرامش بخش است . عاشق ورزش است و به طور حرفه ای بیس بال ، پینگ پنگ و تنیس بازی می کند.

دوران زندگی:
مادرش مهماندار هواپیما و پدرش برنامه‌ ریز پرواز هواپیماها در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بوده اند. والدینش در ۲۱ ژوئن ۱۹۸۰ ازدواج کردند. آن دو با هم یک فروشگاه پستی سفارش لوازم تزئینی برای مهمانی برپا کرده و از این راه میلیونر شدند.

کاترین پس از اتمام مدرسه به کالج مارلبرو رفت و پس از آن به تحصیل در رشته تاریخ هنر در دانشگاه سنت اندروز پرداخت.

آشنایی با شاهزاده ویلیام:
در آنجا با شاهزاده ویلیام (متولد ۲۱ ژوئن ۱۹۸۲) که او نیز در سال ۲۰۰۱ مشغول تحصیل در آن دانشگاه بود آشنا شد. با آغاز رابطهٔ این دو، رسانه‌ها هم لحظه لحظه، آنها را زیر نظر داشتند.

در فوریهٔ ۲۰۰۶ عنوان شد که کاترین تحت محافظت ۲۴ ساعتهٔ سازمان امنیت سلطنتی و دیپلماتیک قرار گرفته. این موضوع به گمانه زنی‌ها دربارهٔ اینکه او و ویلیام به زودی نامزد می‌شوند، قوت بخشید، چون اگر غیر از این بود، سرویس امنیت از او محافظت نمی‌کرد. در آن زمان هیج نامزدی اتفاق نیفتاد و محافظت دیگر شامل حال او نمی‌شد. اما آن دو به دوستی با هم ادامه دادند و در اواخر ۲۰۰۷ دوباره به هم پیوستند. از آن موقع به بعد کاترین در بسیاری از مراسم سطح بالای سلطنتی شرکت نمود. از وقتی که نامزدی آنها شروع شد، کاترین از طرف رسانه‌ها مورد توجه شدیدتری قرار گرفت و البته این گمان بوجود آمد که آنها در نهایت ازدواج خواهند کرد.

شکایت از رسانه ها:
وی در ۱۷ اکتبر ۲۰۰۷ توسط وکیلش از رسانه‌ها شکایت کرد و گفت که آنها اذیتش می‌کنند. او گفت کار خیلی خاصی انجام نداده که این همه مورد توجه رسانه قرار گرفته است.

شاهزاده ویلیام و شاهزاده چارلز (پدر ویلیام) در جشن تولد ۲۵ سالگی کاترین در ژانویهٔ ۲۰۰۷، از طرف وکیل کیت مورد تهدید شکایت قرار گرفتند. دو گروه روزنامه گاردین و نیویورک تایمز مانع از چاپ عکس‌های خصوصی کاترین که توسط خبرنگاران سمج گرفته شده بود، شدند.

او حداقل در یک مراسم رسمی به عنوان مهمان سلطنتی شاهزاده ویلیام شرکت داشت که رژهٔ سلطنتی در ۱۵ دسامبر ۲۰۰۶ بود.

زندگینامه موفق ترین افراد جهان , زندگینامه بهترین بازیگران مشهور تاریخ سینمای جهان تصاویر , جهان پی

کاترین به کالج مارلبرو رفت و پس از آن به تحصیل در رشته تاریخ هنر در دانشگاه سنت اندروز پرداخت


در نوامبر ۲۰۰۶، کاترین یک موقعیت شغلی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای لباس «جیگسا» عهده دار شد. در سپتامر ۲۰۰۷ اعلام شد که از شغلش در فروشگاه لباس استعفا داده و می‌خواهد به عنوان یک عکاس حرفه‌ای فعالیت کند. بعدها عنوان شد که تحت تعلیم عکاس سرشناش جهانی «ماریو تستینو» که تعداد زیادی عکس از پرنسس دایانا و پسرانش گرفته، قرار دارد. ماریو اعلام کرد که قرار نیست کاترین برایش کار کند.

همچنین شایع شد که کاترین و ویلیام در حال زندگی با هم در خانهٔ سلطنتی در لندن هستند که این خبر توسط خانهٔ سلطنتی تکذیب شد.

خبر جدایی:
در ۱۴ آوریل ۲۰۰۷ روزنامهٔ «سان» که در گروه روزنامهٔ تایمز قرار دارد، عنوان کرد که کاترین و ویلیام از هم جدا شدند. این خبر وقتی تحکیم یافت که بی‌بی‌سی نیز در ادامهٔ روز عنوان کرد که آن دو در سفری که با هم به سوئیس رفته بودند، تصمیم گرفتند که جدا شوند. کاخ سلطنتی فقط یک نظر دربارهٔ جدایی ویلیام و کاترین داد و در ادامه گفت که دربارهٔ زندگی خصوصی شاهزاده ویلیام نظر نمی‌دهند.

روزنامه‌ها دلایلی برای این جدایی می‌آوردند، ولی منابعشان نامشخص بود. روزنامهٔ سان از قول دوستان صمیصی آن زوج اعلام کرد که کاترین به این علت ناراحت است که اعتقاد دارد ویلیام به او توجه کافی ندارد. روزنامه‌ها عنوان می‌کردند که ویلیام وقتش را با زنان دیگر پر می‌کند و همچنین می‌گفتند که شاهزاده ویلیام که در آن زمان ۲۴ سال داشت، می‌گوید الان برای ازدواج زود است.


روزنامهٔ «دیلی میل» اعضای خانواده سلطنتی را مقصر می دانست و می گفت برای ازدواج کاترین و ویلیام عجله نکنند و بگذارند ویلیام از زندگی مجردی در ارتش لذت ببرد. این منبع در ادامه آورده بود که دوست ویلیام او را تشویق کرده که بی‌اهمیت به دخترها نزدیک شود و اینکه درخواست کاترین برای توجه بیشتر ویلیام به او بی مورد است.

در ژوئن ۲۰۰۷ آن دو بر این مطلب که فقط دوستان صمیمی‌اند، پافشاری می‌کردند؛ گرچه رسانه‌ها از بهم پیوستن آن دو خبر می‌دادند.

در همین زمان،کاترین و خانواده‌اش در کنسرتی که برای مادر مرحوم ویلیام؛ دایانا، شاهدخت ولز، برپا شده بود شرکت کردند. آن‌ها و ویلیام با دو ردیف فاصله نشسته بودند.

روشن شدن آتش روابطشان:
این دو با دخالت شاهزاده فنلاند سانتاویچ دوباره به هم رسیدند. پس از آن، کاترین و ویلیام در عموم با هم دیده شدند و روزنامه‌هایی مانند دیلی‌میل و بی‌بی‌سی عنوان کردند که «آتش روابط آنها دوباره روشن شده».

در ۲۰۰۸ کاترین همراه ویلیام در جشنی که به مناسبت دریافت نشان بال‌های خلبانی ویلیام در کالج نیروی هوایی پادشاهی بود، شرکت کرد.

شکایت از یک عکاس:
نیویورک تایمز در ۲۸ فوریهٔ ۲۰۱۰ اعلام نمود که کاترین از یک عکاس به دلیل تجاوز به حریم خصوصی، شکایت کرده. این عکاس عکس‌هایی از کاترین در کریسمس گرفته بود. البته این عکس‌ها هیچ وقت در بریتانیا منتشر نشد. در سپتامر ۲۰۱۰ کاترین دیگر آن عکاس را تحت تعقیب قرار نداد.

جهان نیوز , نقشه جهان , ورزشگاه نقش جهان

طراحی لباس عروس کیت میدلتون را سارا برتون از طراحان مشهور خانه مد الکساندر مک‌کوئین انجام داد


نامزدی:
در نوامبر ۲۰۱۰ کاخ سلطنتی اعلام کرد که کاترین و ویلیام در آوریل ۲۰۱۱ وصلت خواهند کرد. آن دو در اکتبر ۲۰۱۰ طی سفر ده روزه‌ای که به مناسبت دریافت مدرک پرواز هلی‌کوپتر ویلیام با هم به کنیا واقع در شرق آفریقا رفته بودند، نامزد شدند.

فهرست میهمانان جشن عروسی:
طی روزهای پیش از ازدواج، انتشار فهرست میهمانان این جشن عروسی که شامل ۱۹۰۰ نفر می‌شدند جزء خبرهای پر حاشیه‌ بود که چند روز مانده به برگزاری این جشن نگاه‌ها را به سوی کاخ شاهبانو بریتانیا معطوف نمود. در این فهرست نام ۴۶ شاهزاده و عضو خاندان سلطنتی از چهار گوشه جهان دیده می‌شد. همچنین نمایندگان اتحادیه کشورهای همسود (مستعمرات گذشته پادشاهی متحده بریتانیا که بیشتر از ۶۰ کشور جهان را شامل می‌شوند) نیز در این مراسم حضور داشتند.

طبق نوشته ی روزنامه دیلی تلگراف بریتانیا ؛ در این فهرست نام‌هایی چون تونی بلر و گوردون براون؛ نخست وزیران سابق بریتانیا دیده نمی‌شد. همچنین نام رهبران کشورهای مشهور دنیا همچون باراک اوباما و نیکولا سارکوزی در این فهرست وجود نداشت. هوگو برنارد عکاس خانواده سلطنتی نیز به عنوان عکاس ویژه در میهمانی دعوت بود.

از میهمانان مخصوص این مراسم می‌توان به دیوید بکهام و همسرش،التون جان؛ خواننده مشهور بریتانیایی که در مراسم ختم پرنسس دایانا آواز خواند، به همراه شریک زندگی اش دیوید فورنیش، مستر بین، برادر پرنسس دایانا و چندین چهره ورزشی اشاره کرد. مارگارت تاچر و جان میجر؛ نخست وزیران اسبق دولت محافظه‌کار بریتانیا که بر خلاف تونی بلر و گردون براون دارای القاب سلطنتی هستند، نیز برای شرکت در این مراسم دعوت شده بودند. نمایندگان حزب کارگر در مجلس بریتانیا عدم دعوت از بلر و براون برای شرکت در مراسم ازدواج را مایه تعجب دانستند.

در بین ۱۹۰۰ میهمان دعوت شده به این جشن عروسی نام بیش از ۲۰۰ سیاستمدار و دیپلمات از پادشاهی متحده بریتانیا و دیگر کشورهای جهان به چشم می‌خورد. در میان دعوت شدگان ۵۰ نفر از خاندان پادشاهی بریتانیا، ۴۰ نفر خاندان‌های پادشاهی کشورهای خارجی (که عمدتاً اروپایی هستند)، ۲۰۰ نفر سیاستمدار، ۸۰ نفر کارکنان و اعضاء گروه‌های خیریه که عروس و داماد در آنها عضو بودند، ۶۰ نفر مسئولین کشورهای گروه همسود (مشترک المنافع) و ۳۰ نفر نیروی دفاعی وجود داشتند.

شاهزاده ویلیام برخی خانواده‌های سربازان کشته شده در جنگ عراق را نیز دعوت کرده بود و همچنین پرنس سانتاویچ هم در این مراسم شرکت داشت.

جهان , نقش جهان , تور تایلند جهان در کیف

در مراسم ازدواج کیت میدلتون، ساقدوش او خواهرش فیلیپا و ساقدوش داماد برادرش شاهزاده هری بود


مراسم ازدواج:
مراسم ازدواج از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران و در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ در کلیسای وست‌مینستر شهر لندن آغاز گردید. این مراسم در ساعت ۱۷ به وقت تهران به صورت رسمی پایان پذیرفت، اما پس از آن این مراسم که با صرف ناهار و رقص و پایکوبی همراه بود به صورت خصوصی ادامه یافت.


مراسم عقد طبق برنامه در ساعت ۱۴:۳۰ برگزار گردید. در ابتدا سیاستمداران دعوت شده وارد کلیسا شدند. بعد از آن ساقدوش داماد که شاهزاده هری بود به همراه داماد داخل کلیسا شدند. در مرحله بعدی عروس وارد کلیسا شد. مهمانان خانم لباس‌های رسمی و کلاه‌های مخصوص پوشیده بودند و از لباس‌های فانتزی و سبک خبری نبود.

در ساعت ۱۵:۵۲ کالسکه عروس و داماد و گروه اسب سواران که آنها را اسکورت کرده بودند وارد دروازه کاخ باکینگهام شدند. در ساعت ۱۵:۵۵ ملکه وارد کاخ باکینگهام شد.

طراحی لباس عروس را سارا برتون از طراحان مشهور خانه مد الکساندر مک‌کوئین انجام داد. مدل یقه لباس عروس، مدل سوییت هارت (قلبی) بود. همچنین لباس عروس، آستینهای بلند و طرحی کلاسیک داشت. این لباس دارای یک دنباله نسبتاً بلند بود و از گیپور (پارچه توری شکل) در دوخت آن استفاده شده بود. گل‌های دسته گل عروس به رنگ سفید بود.

مراسم مانور هوایی با هواپیماهای زمان جنگ جهانی دوم و تعدادی هواپیمای مدرن، انجام شد. هواپیماهای تورنادو و تایدو برای ادای احترام و وفاداری به خانواده سلطنتی بر روی کاخ باکینگهام پرواز کردند.

کیک عروسی:
کیک عروسی زمینه و طرحی کاملاً انگلیسی داشت. کیک هشت طبقه ازدواج یک کیک سنتی میوه‌ای بود. کیک سفید رنگ عروسی با خامه تزئین شده بود. این کیک با ۹۰۰ گل از جنس پاستا گل‌آرایی شده بود.در این مراسم یک کیک شکلاتی چهار طبقه زیبا نیز ساخته شده بود که خود شاهزاده ویلیام سفارش داده بود.

در مراسم ازدواج، ساقدوش عروس خواهرش فیلیپا و ساقدوش داماد برادر او شاهزاده هری بود.

رقص و پایکوبی مردم:
مراسم ازدواج را ۲ میلیارد نفر در سرتاسر دنیا که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود، تماشا کردند. همچنین یک میلیون گردشگر در لندن که دو برابر حد معمول هر ساله بود به خاطر این مراسم وارد این شهر شدند. در این روز حدود یک میلیون نفر برای تماشای مراسم به خیابان‌های لندن رفته بودند.

برخی از مردم بریتانیا از ساعت‌های آغازین صبح در اطراف خیابان مال چادر زده بودند. در طول مراسم، از پیش از مراسم تا پایان آن، مردم بریتانیا با رقص و پایکوبی و با اهتزاز درآوردن پرچم‌های پادشاهی متحده، انگلستان، اسکاتلند و ولز شادی خود را نشان می‌دادند. عده‌ای از مردم هم نیز با در دست داشتن بادکنک، گل سر و سربندهایی با طرح‌های ملی و پرچم پادشاهی متحده آماده آغاز مراسم بودند. عده‌ای از مردم کلاه‌هایی بر سر داشتند که به طرح پرچم پادشاهی متحد بریتانیا بود.

تور بانکوک جهان در کیف , جهان های موازی , اخبار جهان

نام فرزند متولد شده شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون را جورج الکسندر لویس نهادند


این رسم وجود دارد که وقتی اعضای سلطنتی ازدواج می‌کنند، به طور نمادین قلمرویی را صاحب می‌شوند. نام قلمرویی که ملکه الیزابت دوم پس از ازدواج برای ویلیام انتخاب کرد «کمبریج» است. بدین ترتیب ویلیام لقب «دوک کمبریج» و همسرش کاترین لقب «دوشس کمبریج» را دریافت کردند.

انتشار تمبر:
به مناسبت برگزاری عروسی شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون، تمبرهای جدیدی توسط دولت انگلستان در سال ۲۰۱۱ و در سری ۴ قطعه‌ای چاپ گردید. همچنین اداره پست کانادا روز جمعه ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ تمبری به مناسبت برگزاری جشن عروسی چاپ کرد.

تولد جورج الکسندر لویس:
در ۳ دسامبر ۲۰۱۲، کاخ سنت جیمز اعلام نمود که دوشس حامله است و منتظر اولین فرزندش می‌باشد. وی به علت استفراغ تند بارداری در بیمارستان خصوصی شاه ادوارد هفتم در لندن بستری شد و سه روز در آن جا ماند. در ۱۴ ژانویه، کاخ سنت جیمز اعلام کرد که انتظار می‌رود نوزاد در ژوئیه به دنیا آید و حال دوشس هم رو به بهبود است. در ژانویهٔ ۲۰۱۳، ملکه نامه ای جدید صادر کرد که بر طبق آن اگر فرزند دوک و دوشس کمبریج دختر باشد، لقب شاهدختِ پادشاهی متحده و عنوان والاحضرتِ سلطنت را دریافت خواهد کرد. این مسئله برای تمام فرزندانی که دوک و دوشس کمبریج در آینده خواهند داشت، صدق می‌کند.

در ۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۳، پس از آغاز درد اولیهٔ زایمان، دوشس کمبریج به بیمارستان سنت مری منتقل شد. او در آن روز، نوزاد پسری را با وزن ۸ پوند و ۶ اونس (۳.۸۰ کیلوگرم) در ساعت ۱۶:۲۴ به وقت محلی به دنیا آورد. نام فرزند متولد شده را جورج الکسندر لویس نهادند.

اما کیت رسم همیشگی عروسان خاندان سلطنتی را شکست و بعد از به دنیا آوردن فرزندش هیچ پرستار شخصی استخدام نکرد. در عوض به دوستانش گفت که حداقل شش هفته پس از ترک بیمارستان در خانه والدینش زندگی خواهد کرد. این تصمیم بدین معنی بود که شاه آینده انگلستان زندگی خود را به جای اقامتگاه سلطنتی در خانه یکی از مردم عادی در برکشایر شروع می کند.

دنیا جهان بخت , ورزش جهان , اخبار ایران و جهان

کیت میدلتون توسط «تاتلر» در سال ۲۰۰۷ در رتبهٔ هشتم در لیست ده تندیس برتر مد انتخاب شد


کیت در این باره گفت:
من فقط احساس می کنم بودن با خانواده ام برای من مطمئن تر و امن تر است.
او معتقد بود هیچ کسی بهتر از مادرش نمی تواند درباره بزرگ کردن بچه به او آموزش دهد.

من یک ملکه خواهم بود:
کتاب «من یک ملکه خواهم بود» نوشته روزنامه نگار ایتالیایی؛فدریکا برونینی که ماجرای آشنایی و ازدواج پرنس «ویلیام» و «کاترین میدلتون» در آن شرح داده شده در ایتالیا منتشر شده است.

تحصیلات و مدارك علمی:
رشته تاریخ هنر در دانشگاه سنت اندروز

افتخارات:
کاترین در بسیاری از لیست‌های خوش پوشان دنیا قرار گرفته و طبق انتخاب «دیلی تلگراف» به عنوان «متعهدترین نوظهور» در لیست ۲۰۰۶ برنده‌ها و بازنده‌ها قرار گرفته است.

او توسط «تاتلر» در سال ۲۰۰۷ در رتبهٔ هشتم در لیست ده تندیس برتر مد انتخاب شد.
همچنین در مجله مردم در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ در لیست خوش پوشان جای گرفت.

در ژوئن ۲۰۰۸ وبگاه Style.com کاترین را به عنوان تندیس زیبایی ماه انتخاب کرد. همچنین در جشنوارهٔ غرور در لیست خوش پوشان بین‌المللی قرار گرفت.

 

منبع : bartarinha.ir


ویدیو : زندگینامه کیت میدلتون، پرنسس مد جهان