زنان کویتی هم به داعش پیوستند/داعش، هکر سعودی استخدام می‌کند! :   اخبار بین ...



تجاوز داعش به زنان , زنان داعش , داعش و زنان

 

اخبار بین الملل  -  زنان کویتی هم به داعش پیوستند

درحالی که بدنامی پیوستن زنان عرب به گروه تروریستی داعش گریبان بسیاری از کشورها را گرفته ، اخیرا خبرهایی هم درباره پیوستن زنان کویتی به این گروه منتشر شده است.

به گزارش افکارنیوز،مسوول امور امنیتی ارتش آزاد سوریه از حضور سه زن کویتی در گردان الخنسا در گروهک تروریستی داعش خبر داد.

روزنامه کویتی الوطن، سرتیپ حسام العواک مسوول امور امنیتی در ارتش آزاد سوریه و معاون فرمانده افسران آزاد گفت که سه زن کویتی انتحاری در گردان الخنسا در گروهک موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام حضور دارند.

وی افزود: فرماندهی این گردان زنانه به عهده زنی به نام ام مقداد است که زیر نظر مستقیم ابوبکر بغدادی است و وظیفه اش انجام عملیات انتحاری ویژه است. تعداد اعضای این گردان به حدود ۲۰۰ زن رسیده است که احتمال می رود بر این تعداد افزوده شود.

العواک تصریح کرد که زنان حاضر در این گردان از جمله سه زن کویتی، همسران عناصر داعش هستند. تعداد کویتی ها در گردان الخنسا نسبت به زنان دیگر ملیتها، اندک است.

 

                                      ..........................................


داعش، هکر سعودی استخدام می‌کند!

تروریست‌های داعش به جذب جوانان متخصص سعودی روی آورده است. داعش در روزهای گذشته آگهی‌های پیاپی منتشر کرده و در آنها به چند تخصص مشخص اعلام نیاز شده است؛

به گزارش فارس از جمله ، از کسانی که توانایی بالایی در "هک" و نفوذ به حساب کاربری رسمی دستگاههای دولتی و رسانه ای داشته باشند! 

 

 اخبار بین الملل  - افکار نیوز ,فارس


ویدیو : زنان کویتی هم به داعش پیوستند/داعش، هکر سعودی استخدام می‌کند!