زنان زیبا از این برس ها استفاده می کنند : شما درباره برس‌های آرایشی چه می‌دانید؟ ...


شما درباره برس‌های آرایشی چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید هر برسی ویژگی خاص و كاربرد ویژه‌ای دارد؟ علاوه بر این شناسایی یك برس آرایشی خوب نیز تكنیك‌های خاصی دارد.

زنان باردار پیش از استفاده از بخور اسطوخودوس، با پزشک خود مشورت کنند  , زنان زیبا , عکس بدن زنان زیبا

پادشا: بیشتر خانم‌ها می‌دانند كه داشتن یك برس آرایشی خوب مساوی است با سلامت و زیبایی بیشتر، چون اولا پوست ملتهب نمی‌شود و دیگر این‌كه با یك برس خوب می‌توان كنترل بیشتری روی مواد آرایش داشت و نتیجه مطلوب‌تری را به‌دست آورد و در نهایت نیز چهره‌ای طبیعی‌تر داشت اما خیلی از خانم‌ها هم هستند كه اصلا به این مورد توجه نمی‌كنند و اصلا به اهمیت برس آرایشی واقف نیستند و برای‌شان فرقی ندارد چه برسی را برای چه كاری استفاده كنند. برس‌های آرایشی جزئیات فراوانی دارند كه شاید هیچ‌گاه به آن‌ها فكر نكرده‌باشید اما دانستن آن‌ها می‌تواند حسابی كمك‌كننده باشد.



    چرا باید برس مرغوب بخرید

اگر عادت دارید برای آرایش كردن از انگشتان‌تان استفاده كنید یا این‌كه از برس‌های آرایشی كوچك و ساده استفاده كنید، احتمالا آن گونه كه باید آرایش روی صورت‌تان نخواهد نشست. خانم ماریا ورل، آرایشگر معروفی در نیویورك می‌گوید: «اگر برای آرایش خود از برسی با كیفیت بالا استفاده كنید نه تنها استفاده از لوازم آرایش برای‌تان بسیار آسان‌تر می‌شود بلكه آرایش برای مدت زمان بیشتری هم روی پوست‌تان باقی می‌ماند.»

به‌طور خلاصه تفاوت‌‌های یك برس آرایشی باكیفیت با برسی بی‌كیفیت به این قرار است؛ با یك برس آرایش كیفیت بالا به راحتی می‌توان رنگ‌های مختلف سایه را مخلوط كرد و در نتیجه یك رنگ كاملا طبیعی را روی پوست گذاشت، اما یك برس كیفیت پایین موهایش زبر و خشن است و در نتیجه مواد آرایشی را یكنواخت روی پوست پخش نمی‌كند. علاوه بر این موهای برس به راحتی می‌ریزد و گاهی آنقدر زبر و خشن است كه می‌تواند باعث التهاب‌های پوستی شود، همچنین این برس‌ها معمولا خیلی زود شكل اولیه خود را از دست می‌دهند.



   چگونه برس را بشویید؟

باید برس‌ آرایشی‌تان را به‌طور منظم بشویید، بسیاری از متخصصان توصیه می‌كنند حتما هر هفته برس‌های‌تان را بشویید. می‌توانید برس‌ها را با شامپو یا مایع پاك‌كننده ملایم صورت بشویید اما اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم بهتر است برس‌های با موهای طبیعی با شامپو شسته شوند و برس‌های مصنوعی با مایع ظرف‌شویی. بعد از شستن موهای برس را كاملا صاف كرده، به حالت قبلی برگردانید و بعد بگذارید تا خشك شوند، بهترین حالت برای خشك كردن برس‌ها قرار دادن آن‌ها روی یك حوله تمیز و خشك است یا قرار دادن آن در كنار سینك. اگر به‌طور عمودی برس را خشك كنید ممكن است آب درون موها جمع شده و باعث پوسیدگی آن‌ها شود.



   چندتا برس مناسب است؟

بعضی از خانم‌ها هستند كه ترجیح می‌دهند یك ست كامل از برس‌های مختلف را بخرند و برای هر كاربردی یك برس خاص داشته باشند، این‌كه شما بخواهید فقط چند برس جدا از هم بخرید یا یك ست كامل بگیرید كاملا بستگی به خودتان دارد. خیلی‌ها هستند كه معتقدند تنها چند برس آرایشی محدود نیازهای آن‌ها را برآورده می‌كند اما خیلی از خانم‌ها هم هستند كه واقعا هنوز نمی‌دانند كدام برس برای‌شان پركاربردتر است و كدام برس چندان استفاده‌ای ندارد. به این خانم‌ها توصیه می‌شود یك ست كامل تهیه كنند تا به تدریج رموز استفاده از برس‌های آرایشی را یاد بگیرند.



    موهای برس طبیعی باشند یا مصنوعی؟

برسی با موهای طبیعی: بیشتر افراد این نوع‌ برس‌ها را ترجیح می‌دهند چون بهتر از نوع دیگر مواد آرایشی پودر را پخش می‌كنند. موهای طبیعی پوششی (كوتیكول) دارند كه وقتی روی پوست كشیده می‌شوند مواد رنگدانه‌ای درشت و چربی‌ها را از روی پوست برمی‌دارند و در نتیجه آرایش یك‌دست‌تری به جا می‌ماند، علاوه بر این‌ها وقتی موهای طبیعی روی پوست كشیده می‌شوند احساس نرمی و صافی بیشتری می‌كنید. این‌گونه برس‌ها معمولا از حیواناتی چون اسب، بز و ...  گرفته می‌شود. به همین دلیل اگر معمولا دچار آلرژی‌های مختلف می‌شوید این موها می‌توانند برای شما ایجاد آلرژی كنند.

برسی با موهای مصنوعی: بیشتر برای مواد آرایشی مایع مناسب هستند چون موهای مصنوعی بدون خلل و فرج هستند و در نتیجه مایع را بیش‌ازحد به خود جذب نمی‌كنند. برس‌های كوچك‌تر این نوع برای خط چشم و كرم پودر ایده‌آل هستند.



هر برسی چه كاربردی دارد؟

شما می‌دانید چه برسی برای چه كاربردی مناسب است؟ اول شما باید تعیین كنید می‌خواهید با چه موادی و چگونه صورت‌تان را آرایش كنید:

زنان زیبا اندام , زیبا ترین زنان جهان , چرا مردان زنان را می کنند

  پودر‌های صورت: برای این‌گونه مواد آرایشی به‌دنبال برس‌های بزرگ باشید، به‌خصوص برس‌هایی با موهایی زیاد، نرم و طبیعی كه می‌توانند به‌خوبی سطح پوست را یكنواخت كنند تا پودرها كمتر خود را روی پوست نشان دهند.

زیبا ترین و خوش اندام ترین زنان بازیگر هالیوود عکس , زنان بلندقدتر سبزیجات بیشتری مصرف کنند , چه کسانی باید رژلب تیره استفاده کنند؟

  برنزه‌كننده‌ها: اگر می‌خواهید رنگ پوست‌تان را تیره‌ و برنزه كنید، بهتر است از همان برس‌های مخصوص پودرهای صورت استفاده كنید البته اگر كمی كوچك‌تر باشد مناسب‌تر است چون باید خیلی دقیق‌تر مواد آرایشی روی پوست پخش شوند، علاوه بر این‌ها اگر سر برس گرد باشد بهتر مواد را پخش می‌كند. 

بدن زنان زیبا , زنان از این شهر دوری کنند  , چهرهای زیبا ی زنان جذاب

  كرم‌پودر: اگر شما جزو كسانی هستید كه ترجیح می‌دهید به جای اسفنج با برس به صورت كرم‌پودر بزنید، باید به‌دنبال برسی با سایز متوسط و موهای مصنوعی باشید. برس‌های مخصوص كرم‌پودر معمولا صاف و كمی گرد در كناره‌ها هستند، با این شكل خاص كرم پودر بهتر جذب پوست می‌شود، علاوه بر این، برس‌هایی با این شكل برای زدن انواع ماسك‌های زیبایی نیز مناسب هستند.

عکس از بدن زنان زیبا , زنان زیبا در 50 سالگی , نمیخواهم از اینترنتم استفاده کنند

 كرم‌های گریم: معمولا برس‌هایی كه برای كرم‌های گریم به كار می‌روند شبیه برس‌‌های كرم‌پودر هستند با این تفاوت كه كمی كوچك‌ترند و سری باریك‌تر دارند چون باید به‌خوبی روی لك‌ها، جوش‌ها و حلقه‌های زیر چشم را پوشاند.

زنان تا چه سنی می توانند رابطه جنسی برقرار کنند , مهم‌ترین بیماری‌هایی که سلامت زنان را تهدید می‌کنند , یکی از وای فای من استفاده می کنند

 سایه چشم:یكی از مهم‌ترین‌ برس‌هایی كه باید داشته‌باشید، برس‌ نرم و كوچكی است كه سر آن مربعی شكل باشد، این برس‌ها برای سایه‌های مایع و پودری چشم مناسب هستند. علاوه بر این برس كوچكی كه نوك نسبتا باریكی داشته باشد(یعنی كمی حالت مثلثی شكل باشد) می‌تواند برای مخلوط كردن چند رنگ سایه كاملا مناسب باشد بدون این‌كه رنگ‌ها خراب شوند. این‌گونه برس‌ها معمولا موهایی نرم‌تر دارند البته برس‌های رایج سایه‌های چشم نیز می‌توانند مناسب باشند چون می‌توان با دقت بیشتری با آن‌ها كار كرد.

متن تبلیغاتی پزشکان موقع سردرد چه دارویی استفاده می کنند تبلیغ d8 a , زنان در سکس باید چه کار کنند , مردها از چه عطرهایی باید استفاده کنند؟

 رژلب: هرچند اكثر خانم‌ها هیچ وقت رژلب را با برس نمی‌زنند اما هستند كسانی كه ترجیح می‌دهند از برس هم استفاده كنند، برس‌های مخصوص رژلب معمولا شبیه بر‌س‌های كرم‌های گریم هستند اما سری باریك‌تر و محكم‌تری دارند ‌البته توصیه می‌كنیم حتما برسی بگیرید كه محفظه‌ای مخصوص داشته باشد تا كثیف نشود.

کردن زنان زیبا , پزشکان موقع سردرد چه دارویی استفاده می کنند , روش استفاده از دستگاه اپلاسیون زنان

 خط چشم:كشیدن خط چشم مهارت خاصی می‌خواهد ولی در كنار مهارت داشتن نوع برس نیز اهمیت خاصی دارد،  بسیار مهم است كه به‌دنبال برسی با سر محكم و بسیار باریك با موهایی مصنوعی و سفت باشید.

چرا زنان خیانت می کنند , چرا ایرانی ها از ایمیل های بومی استفاده نمی کنند؟ , چگونه زنان، مردان را ناامید می کنند؟ سیمین بانو

 رژگونه: برس رژگونه باید به‌گونه‌ای باشد كه بتواند به راحتی روی گونه‌ها را پوشش دهد، یعنی سر آن صاف باشد و در گوشه‌ها زاویه‌دار تا رژگونه روی پوست خط خط نشود و در كناره‌ها نیز مرتب بماند.


ویدیو : زنان زیبا از این برس ها استفاده می کنند