زنان داعشی دختر عراقی را که نقابش را کنار زده بود،‌ کشتند : زنان تروریست عضو ...



زنان داعشی , زنان داعشی برهنه , 5 دختر کنار هم

زنان تروریست عضو گروه داعش یک دختر عراقی ساکن موصل را که در خیابان نقاب از صورتش برداشته بود، کشتند.

یک دختر عراقی که در یکی از خیابانهای موصل در حال قدم زدن بود برای این که لباسهای داخل ویترین یک فروشگاه را بهتر ببیند، نقاب صورتش را کنار زد. همین کار کافی بود تا زنان عضو داعش یا به اصطلاح گشتاپو زنان داعش، این دختر عراقی را بکشند. زنان داعشی از لباسهایی که این دختر عراقی نیز پوشیده بود و به زعم آنان با نحوه پوشش مد نظر داعش جور درنمی‌آمد، خشمگین شده بودند. طبق قوانین و مقررات گروه داعش، زنان شوهردار باید پوشش مشکی، دختران پوشش سفید، زنان طلاق گرفته پوشش آبی و بیوه‌زنان نیز پوشش سبزرنگ داشته باشند.

گروه داعش که موصل را اشغال کرده است، یکی از بزرگ ترین تهدیدها برای امنیت جهانی محسوب می شود. در سه سال گذشته افراط گرایان این گروه مسلح بخشهای گسترده ای از خاک عراق و سوریه را به تصرف خود درآورده اند. این گروه تلاش می کند نفوذ خود را به کشورهای شمال آفریقا به ویژه لیبی گسترش دهد. ارزیابیهای صورت گرفته حاکی از آن است که گروه داعش حدود نود هزار کیلومتر مربع از خاک عراق و سوریه را تحت اشغال خود دارد.

داعش در این سرزمینها خلافت تشکیل داده و قوانین و مقررات خاص خود را در آنجا به اجرا گذاشته است. کارشناسان معتقدند داعش بین پنجاه تا دویست هزار ستیزه جو دارد با این حال جبهه واحدی برای مبارزه با این گروه مسلح افراط گرا وجود ندارد. ارتشهای عراق و سوریه و همچنین مبارزان کرد و شبه نظامیان لبنانی با این گروه مبارزه می کنند.یک ائتلاف بین المللی تحت فرماندهی آمریکا نیز بر ضد داعش تشکیل شده است اما این ائتلاف به حملات هوایی بر ضد مواضع داعش بسنده می کند. در حملات داعش تا کنون صدها هزار غیرنظامی کشته شده و میلیونها نفر آواره شده اند.

اخباربین الملل - خبرگزاری اسپوتنیک


ویدیو : زنان داعشی دختر عراقی را که نقابش را کنار زده بود،‌ کشتند