زمان پخش مجموعه‌های نوروزی تلویزیون :     مجموعه‌های "چاردیواری"، "زن بابا" ...



 

زمان کار مجموعه نمک آبرود در محرم , زمان مناسب تماشای تلویزیون برای کودکان , زمان پخش مجموعه طنز همسایه

 

مجموعه‌های "چاردیواری"، "زن بابا" و "دارا و ندار" در ایام نوروز به ترتیب از شبکه‌های یک، سه و تهران روی آنتن می‌روند.


مجموعه تلویزیونی "چاردیواری" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در ایام نوروز ساعت ۲۲ از شبکه یک روی آنتن می‌رود. فیلمنامه "چاردیواری" را محسن تنابنده و سعید آقاخانی در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای نوشتند و مضمون آن کمدی اجتماعی است.



در این مجموعه آتیلا پسیانی، امیر جعفری، سعید آقاخانی، بهنوش طباطبایی، مریم امیرجلالی، مهران رجبی، آزیتا لاچینی، محمد فیلی، ناهید مسلمی، جواد عزتی، سعیده نظام‌دوست، صدرالدین حجازی، گیتی معینی و ... در آن بازی کردند.



مجموعه تلویزیونی "زن بابا" به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی ایام نوروز ساعت ۲۳ از شبکه سه پخش می‌شود. این مجموعه بر مبنای فیلمنامه علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی تهیه می‌شود و در آن سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، علی صادقی، شقایق دهقان، رامین ناصر نصیر، حدیث امینی، محمود بهرامی، فریبا حیدری و ... بازی کردند.



مجموعه "زن بابا" داستان عزیز آقا را روایت می‌کند که همسرش فوت کرده و تنها با پسرش زندگی می‌کند. پسرعزیز آقا قصد دارد با دختر دایی‌اش ازدواج کند، اما مشکلاتی سر راه اوست که ...



مجموعه تلویزیونی "دارا و ندار" به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی سیدامیر پروین‌حسینی ایام نوروز ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود. این مجموعه قرار است از سیمای استان‌ها و شبکه جام جم هم پخش شود.



در "دارا و ندار" فتحعلی اویسی، رضا رویگری، نگار فروزنده، مرجانه گلچین، سام درخشانی، رضا توکلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، مریم سلطانی، سیدجواد هاشمی، مریم کاویانی، یوسف صیادی، یوسف تیموری، رامین راستاد، شهاب عباسی و ... بازی می‌کنند. این مجموعه داستان مردی تازه به دوران رسیده است که راه پول خرج کردن را نمی‌داند و ...


ویدیو : زمان پخش مجموعه‌های نوروزی تلویزیون