زمان و چگونگی پرداخت پاداش پایان خدمت ۶۰ هزار فرهنگی بازنشسته : معاون توسعه ...



زمان پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته , پاداش پایان خدمت , زمان پرداخت پاداش بازنشستگان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس اعتباری که دولت در بودجه سال ۹۵ به مجلس پیشنهاد داده است، پاداش پایان خدمت ۶۰ هزار فرهنگی در سال آینده پرداخت می‌شود.

سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته چه تدبیری اندیشیده شده است؟»، اظهار داشت: در بودجه سال 95 دولت ردیف مستقلی برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان پیش بینی شده است.

وی افزود: این موضوع در لایحه بودجه سال آینده قرار گرفته است و به احتمال خیلی زیاد به تصویب می‌رسد که مبلغ آن 4 هزار و 500 میلیارد تومان برای تمام دستگاه‌ها است.

بطحایی به تعداد بازنشستگان آموزش و پرورش که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند اشاره و گفت: پاداش پایان خدمت حدود 30 هزار نفر از بازنشستگان سال 1393 باقی مانده است و حدود 30 هزار نفر هم در سال 1394 بازنشسته خواهیم داشت.

وی افزود: بخش عمده‌ای از اعتباری که در لایحه بودجه سال آینده برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان پیش بینی شده مربوط به آموزش و پرورش است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «کل بدهی آموزش و پرورش بابت پاداش پایان خدمت فرهنگیان چقدر است؟»، خاطرنشان کرد: کل مبلغ پاداش باقی مانده سال 1393 حدود یک هزار میلیارد تومان است و برای سال 1394 حدود 1600 میلیارد تومان است و در سال 95 هم معادل همین عدد خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی می‌کنیم با توجه به تمهیدی که در بودجه سال 1395 پیش بینی شده است، مشکلی در خصوص پرداخت این پاداش نخواهیم داشت و در سال آینده پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی پرداخت می‌شود.

به گزارش فارس،علیرضا جدایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش روز چهارشنبه 5 اسفند گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی سال 93 از فردا پنجشنبه پرداخت می‌شود.

 

اخبار اجتماعی  - فارس

 


ویدیو : زمان و چگونگی پرداخت پاداش پایان خدمت ۶۰ هزار فرهنگی بازنشسته