زمان شروع حج عمره امسال : عملیات اعزام زائران بیت‌الله الحرام از فرودگاه بین‌المللی ...


عملیات اعزام زائران بیت‌الله الحرام از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، زودتر از سال‌های گذشته از 26 آذر آغاز می‌شود. خبرگزاری مهر: عملیات اعزام زائران بیت‌الله الحرام از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، زودتر از سال‌های گذشته از 26 آذر آغاز می‌شود.

عملیات عمره 93 فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از 26 آذر ماه سال 93 با اعزام پرواز عوامل اجرایی آغاز می‌شود. فرودگاه مهرآباد با اعزام زائران شش استان قزوین، قم، البرز، سمنان، مرکزی و لرستان از تهران، انتقال 30 درصد از کل زائران کشور را برعهده خواهد داشت.

به همین منظور نشست هماهنگی عملیات عمره مفرده 93 با حضور نصراله منصوری شیرازی مدیركل فرودگاه مهرآباد، سرخوش معاون حج و زیارت استان تهران، مسئولین نظامی، حفاظتی و فرودگاهی و شركت‌های هواپیمایی برگزار شد.

در این نشست مدیركل فرودگاه مهرآباد با اشاره به شرایط ویژه فرودگاه مبنی بر اجرای عملیات عمرانی در سطوح پروازی و وضعیت خاص ایرساید گفت: در این شرایط امكان بهره‌برداری از كلیه موقعیت‌های پارك هواپیما وجود ندارد.

وی با اشاره به آمادگی فرودگاه مهرآباد در انجام عملیات زمستانی، ارائه خدمات بهتر جهت ایمن‌سازی پروازها و جلوگیری از تأخیرات احتمالی را مورد توجه قرار داد.

شیرازی با بیان اینکه فرودگاه مهرآباد در آمادگی كامل جهت اعزام زائران بیت‌اله الحرام به‌سر می‌برد، گفت: با برنامه‌ای مدون، كلیه تجهیزات، امكانات و كاستی‌ها را شناسایی و دستورالعمل لازم برای برطرف کردن نقایص به ارگان‌های دخیل ارائه شده است.


ویدیو : زمان شروع حج عمره امسال