زمان سفر ظریف به امارات مشخص شد : اخبار سیاست خارجی - ظریف دوشنبه به امارات ...



خاموش کردن کامپیوتر در زمان مشخص , زمان دوستی های واقعی رو مشخص میکنه , زمان صدور احکام بازنشستگان جدید آموزش و پرورش مشخص شد


اخبار سیاست خارجی - ظریف دوشنبه به امارات می‌رود

محمد جواد ظریف وزیرامورخارجه روز دوشنبه به منظور شرکت در دومین کمیسیون مشترک عالی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات عربی متحده عازم ابوظبی خواهد شد.

به گزارش وزارت امور خارجه، نشست کارشناسی و مقدماتی دومین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات فردا به ریاست معاونین وزرای خارجه دو کشور کار خود را در ابوظبی و به منظور بررسی روند توسعه و گسترش روابط و روند اجرایی موافقتنامه های همکاری فیمابین آغاز خواهد کرد .

در نشست کارشناسی که با حضور مسئولان حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای از جمله بخشهای خصوصی و دولتی و اتاق بازرگانی دو کشور برگزار می شود ، اسناد و توافق های دو طرف برای نشست روز سه شنبه کمیسیون مشترک عالی به ریاست وزرای خارجه تهیه و تدوین خواهد شد.

در نشست وزرا اسناد و توافق ها به امضای محمد جواد ظریف و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات خواهد رسید.

برگزاری منظم و قوی کمیسیون مشترک فیمابین فرصت بسیار مناسبی برای مرور روند جاری روابط و طراحی و برنامه ریزی برای رفع موانع و تسهیل توسعه و همکاری در روابط دو کشور است .همچنین این سفر فرصت مناسبی رایزنی دوکشور در خصوص مسائل و موضوعات مهم در سطوح دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی خواهد بود.

تقویت و توسعه روابط بین ایران و کشورهای همسایه به خصوص در حوزه خلیج فارس از جمله امارات در راستای ثبات ، توسعه و مصالح و منافع منطقه قرار دارد.
اخبار سیاست خارجی -  عصر ایران


ویدیو : زمان سفر ظریف به امارات مشخص شد