زمان سفر حسن روحانی به اصفهان :   12 تن از معاونین و وزرای دولت یازدهم به همراه ...



زمان سخنرانی روحانی , زمان سخنرانی روحانی در سازمان ملل , زمان گفتگوی روحانی با مردم

 

12 تن از معاونین و وزرای دولت یازدهم به همراه دکتر روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به اصفهان می آیند.

رسول زرگرپور استاندار اصفهان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: 15 و 16 بهمن، مردم اصفهان میزبان رییس جمهوری و هیات دولت هستند.

او گفت: رییس جمهوری صبح روز پانزدهم بهمن در میدان امام (ره ) اصفهان با مردم سخن می گوید.

او بازدید از چند طرح اقتصادی و علمی، شرکت در جلسه شورای اداری استان و نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در تالار اشرف استانداری اصفهان را از دیگر برنامه های دکتر روحانی در سفر به استان اصفهان اعلام کرد.

او گفت: چهار دوره سفر رییس جمهوری سابق به استان اصفهان 899 مصوبه داشت که فقط 35 درصد آنها اجرایی شده و پایان یافته است.

او با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه ها از اعتبارات موجود استان حداقل 15 سال زمان لازم است، گفت: به سبب وجود انبوه طرح ها و پروژه های انجام نشده دولت قبلی، سفر آقای روحانی به اصفهان پروژه محور نیست و او در واقع به دیدار مردم اصفهان می آید.

او ادای احترام به شهدا و خانواده های شهدا و ایثارگران، دیدار با اقشار مردم، افتتاح تعدادی از پروژه ها توسط وزرا و معاونین رییس جمهوری و بررسی مشکلات، معضلات و تنگناهای استان و چاره جویی برای آنها را از اهداف اصلی سفر رییس جمهوری به استان اصفهان عنوان کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر دو هزارو 499 پروژه با اعتباری بالغ بر 13 هزارو 420 میلیارد ریال در این استان به بهره برداری می رسد، گفت: تعدادی از این پروژه ها در سفر رییس جمهوری توسط وزرای دولت افتتاح می شود.

اخبار سیاسی - ایرنا

 


ویدیو : زمان سفر حسن روحانی به اصفهان