زمان را نــو كنید : با شروع سال جدید، مدل‌های جدید ساعت، زودتر از هر زمان دیگری ...


با شروع سال جدید، مدل‌های جدید ساعت، زودتر از هر زمان دیگری از راه می‌رسند و شما می‌توانید با جدیدترین ساعت‌ها وارد سال نو شوید. این 5 مدل ساعت، انتخاب ویژه ما برای خوش پوش‌ها و سخت پسندهاست امام زمان , زمان , مدیریت زمان
 ساعتی برای جهانگردها

طراحی خاص این ساعت، نخستین ویژگی آن است كه توجه هر خریداری را جلب می‌كند. بند چرمی و صفحه اسپرت با رنگ مسی كه در كمتر ساعتی دیده شده است. به این ویژگی باید تكنیكی كه در ساخت آن به كار رفته را اضافه كنید. تاچی متر این ساعت این امكان را به شما می‌دهد كه با تغییر تاچی متر ساعت شهرهای مختلف دنیا را داشته باشید. علاقه‌مندان به سفر یا كسانی كه شغل آنها سفر است، طرفدار سرسخت این ساعت خواهند شد. این ساعت مانند تمام مدل‌های «گس» 2 سال گارانتی دارد.

حدودقیمت: 260 هزار تومان

دره زمان , زمان اعلام نتایج کنکور 95 , زمان واریز یارانه مرداد 95
 برای مشتریان مخصوص

كمپانی اسپریت در كنار مدل‌های همیشگی‌اش، مجموعه‌ای با عنوان اسپریت كالكشن واردبازار كرده كه طراحی آنها با سایر اسپریت‌ها فرق می‌كند و به‌صورت محدود تولید می‌شوند. از 4 ماه پیش كه این مدل اسپریت وارد ایران شده، برنده بازار ساعت بوده. طراحی ساده وشیك این ساعت یك هدیه برای تمام عمر است چون همیشه جذاب است و هیچ‌وقت محبوبیت خودش را از دست نمی‌دهد.

حدودقیمت: 170 هزار تومان

زمان اعلام نتایج ارشد آزاد 95 , زمان واریز یارانه آبان 95 , زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2016
 سنت وارد می‌شود

این مدل ساعت گس با بته جقه و نگین‌هایش خیلی زود توجه خانم‌ها را جلب كرد و تبدیل شد به یكی از پرفروش‌ترین مدل‌ها. صفحه طرح‌دار این ساعت،  مورد علاقه بسیاری از خانم‌هاست. رنگ طلایی این ساعت هم از دلایل محبوبیت آن بین خانم‌هاست چون می‌توانند با رنگ جواهرات خود هماهنگ كنند. از طرف دیگر به‌دلیل نقش و نگار و داشتن بند چرمی، مناسب خانم‌های جوان هم هست.

حدود قیمت: 195 هزار تومان

زمان واریز یارانه , زمان انتخابات آمریکا , زمان واریز یارانه مهرماه 95
 باوقارها ببینند

این مدل گس را خانم‌هایی كه بیشتر از جریان بازار، دنبال مدل‌های ماندگار هستند، می‌پسندند. صفحه گرد این ساعت و دو رنگ بودن آن، از ویژگی‌های آن است. نگین‌های دور صفحه ساعت انتخاب هوشمندانه طراحان این ساعت است تا توجه خانم‌ها را بیشتر جلب كنند؛ به جای رنگ طلایی هم برای تركیب با رنگ استیل بند ساعت، رنگ مسی را انتخاب كرده‌اند كه این ساعت را تبدیل به ساعتی خاص كرده است.

حدودقیمت: 270 هزار تومان

زمان پخش برنامه دورهمی , زمان تخمک گذاری , آغاز امامت امام زمان
مدلی كه ندیده‌اید

طراحی این ساعت از هر نظر خاص است: هم طرح بند و صفحه آن‌كه پوست ماری است و هم مدل آن‌كه 2 بار دور دست پیچیده می‌شود. تركیب این 2 جلوه خاصی روی دست پیدا می‌كند. در نخستین نگاه، توجه خریداران را جلب می‌كند؛ به همین دلیل، این ساعت گس تبدیل به یكی از پرطرفدارترین مدل‌های اخیر شده است.

حدود قیمت: 195 هزار تومان

منبع : مجله زندگی ایده آل


ویدیو : زمان را نــو كنید