زمان راه‌ اندازی مترو هشتگرد : مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با اشاره به راه‌اندازی ...


مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با اشاره به راه‌اندازی آزمایشی مترو هشتگرد در بهمن امسال، گفت: 8 هزار واحد مسکن مهر تا هفته دولت آماده بهره برداری می شود اما هنوز تامین آب و فاضلاب پروژه انجام نشده است. خبرگزاری مهر: مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با اشاره به راه‌اندازی آزمایشی مترو هشتگرد در بهمن امسال، گفت: 8 هزار واحد مسکن مهر تا هفته دولت آماده بهره برداری می شود اما هنوز تامین آب و فاضلاب پروژه انجام نشده است.

با بیان اینکه مترو هشتگرد تا بهمن ماه به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار می گیرد، گفت: به دنبال این هستیم که تاپایان امسال مترو هشتگرد را راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه این مترو ادامه خط کرج است، بیان کرد: هزینه ساخت این مترو بالغ بر 450 میلیارد تومان برآورد شده است و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه حدود 180 میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری شده است، افزود: از محل بودجه ملی 60 میلیارد تومان به پروژه اختصاص پیدا می کند.

توکلی با اشاره به اختصاص 120 میلیارد تومان از محل منابع داخلی شهرهای جدید، گفت: این مترو ادامه قطار کرج است که یک ایستگاه بعد در هشتگرد توقف دارد.

وی درخصوص تکمیل پروژه های مسکن مهر در این شهر، اظهار داشت: 4 هزار واحد تکمیل شده است اما هنوز در تامین آب و فاضلاب این پروژه مشکل داریم و هنوز زیرساخت ها تکمیل نشده است.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه به دنبال این هستیم که تا شهریورماه در هفته دولت 8 هزار واحد به اتمام برسد، گفت: اما هنوز اداره آب و فاضلاب همکاری خوبی با ما نداشته است بنابراین بدون امکانات زیربنایی نمی‌توانیم واحدها را تحویل دهیم.


ویدیو : زمان راه‌ اندازی مترو هشتگرد