زمان جلسه مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم ؟ :    اخبار سیاسی  - ...



نتیجه رای اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی , مجلس به 3 وزیر پیشنهادی رای اعتماد داد , نماینده ورامین جلسه رای اعتماد وزیر آموزش و پرورش

 

 اخبار سیاسی  - چهارشنبه آینده، جلسه مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم

مجلس روز چهارشنبه صلاحیت فرهادی را برای پست وزارت علوم بررسی می کند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه صلاحیت «محمد فرهادی» وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را بررسی می کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده، بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درباره طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را ادامه خواهند داد و سپس در صورت اتمام این طرح به گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح اصلاح ماده (5) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی اعاده شده از شورای نگهبان خواهند پرداخت.

نمایندگان سپس رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را در دستور کار خواهند داشت.

براساس این گزارش همچنین نمایندگان رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اصلاحات بعدی را دستور کار دارند و سپس گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره طرح اصلاح قانون تعاونی کردن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکت های تعاونی روستایی اعاده شده از مجمع تشخیص مصلحت نظام را بررسی می کنند.

رسیدگی به گزارش کمیسیون فرهنگی درباره طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه ها، گزارش کمیسیون عمران درباره طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درباره طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی از دیگر مواردی است که در دستور کار هفته آینده نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در هفته آینده گزارش شور دوم کمیسیون انرژی درباره طرح حمایت از صنعت برق کشور، گزارش کمیسیون فرهنگی درباره طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درباره طرح اصلاح بند (ج) ماده (178) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران را که توسط شورای عالی استان ها ارایه شده است ، بررسی خواهند کرد.

در همین حال «علی ربیعی» وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه در صحن علنی به سوال «محمدرضا پورابراهیمی» نماینده کرمان و راور پاسخ خواهد داد.

قرار در هفته آینده گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از وزارت امور اقتصادی و دارایی و عملکرد شرکت کارگزاری سهام عدالت قرائت شود.

روز چهارشنبه نیز نمایندگان مجلس به بررسی برنامه و صلاحیت «محمد فرهادی» برای تصدی پست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اخذ رأی اعتماد خواهند پرداخت.

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری روز چهارشنبه گذشته در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، «محمد فرهادی» را برای اخذ رای اعتماد جهت تصدی مسوولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.


  اخبار سیاسی  - ایرنا


ویدیو : زمان جلسه مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم ؟