زمان ثبت نام جایگزینی تاکسی های فرسوده مدل 84 : سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی ...



طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران خودرو 95 , جایگزینی خودروهای فرسوده , طرح تعویض تاکسی های فرسوده 95

سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور از آغاز ثبت نام جایگزینی تاکسی های فرسوده تولید سال 1384 از فردا (سوم اسفند) در سراسر کشور و از طریق دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهران کفاش افزود: با توجه به درخواست های مالکان تاکسی برای نوسازی تاکسی های تولید سال 1384با برنامه ریزی های انجام شده ،مقرر شد ثبت نام برای جایگزینی این تاکسی ها از سه تا 6اسفند ماه جاری با هر شماره پلاکی و از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام شود.

وی اعلام کرد: در این مرحله از خودروهای ون تولید سال 84 به قبل و خودروهای سانحه دیده مدل بالاتر از 84 هم ثبت نام می شود.

سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور تصریح کرد: خودروهای جایگزین شامل سمند (ای اف 7)EF7 و پژو 405 (جی ال ایکس) GLX مجهز به مخزن CNG با امکان پیمایش حداقل 300 کیلومتر در هر بار سوخت گیری، (جی پی اس) GPS برای اندازه گیری پیمایش تاکسی و تاکسیمتر برای اعلام کرایه جا بجایی مسافران است.

کفاش مدارک لازم برای ثبت نام را شامل اصل سند خودرو (برگ سبز)، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملی مالک خودرو، اصل پروانه بهره برداری، اصل پروانه فعالیت ذکر کرد.

وی افزود: در این طرح 200میلیون ریال وام با نرخ 16 درصد باز پرداخت طی 48 ماه و 50 میلیون ریال هم برای اسقاط تاکسی فرسوده به تاکسی داران پرداخت می شود.

وی یادآوری کرد: تاکسیران در زمان ثبت نام می تواند اولویت خود را برای نوع خودرو و بانک عامل انتخاب کند؛ اما این به معنی انتخاب قطعی نیست و بستگی به ظرفیت خودرو ساز و بانک های عامل دارد ولی سعی خواهد شد تا اولویت مورد نظر رعایت شود.


اخبار اجتماعی  -  ایرنا


ویدیو : زمان ثبت نام جایگزینی تاکسی های فرسوده مدل 84