زمان ثبت‌نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور :   اخبار دانشگاه - آغاز ثبت‌نام ...



ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 95 , زمان ثبت نام ارشد فراگیر نوبت هفدهم , کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

 

اخبار دانشگاه - آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور

ثبت نام دوره‌های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از ساعت ۱۴ امروز آغاز شد.

رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان تا ساعت 24 یکشنبه 21 خرداد ادامه دارد گفت: ثبت نام داوطلبان از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود.

ابوالفضل فراهانی افزود: شرط ثبت نام در این دوره‌ها دارا بودن مدرک کارشناسی مورد قبول وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فن‌آوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی با بیان اینکه داوطلبان پس از ثبت نام در این دوره ها دانشپذیر می شوند و باید تعدادی واحد درسی را در مدت سه ماه بگذرانند گفت: داوطلبان باید در تاریخ 14 شهریور در آزمون متمرکز این دوره ها شرکت کنند و پس از قبولی در این آزمون به عنوان دانشجو ادامه تحصیل خواهند داد.

فراهانی با بیان اینکه نتیجه این آزمون دهه سوم شهریور اعلام خواهد شد افزود: افراد پذیرفته شده در این آزمون از ابتدای سال تحصیلی 94-93 ادامه تحصیل خواهند داد.

وی گفت: تعداد کد رشته های این دوره ها 133 کد رشته و ظرفیت پذیرش نیز برای هر رشته محل 15 نفر است.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: هزینه ثبت نام نیز 57 هزار و 200 تومان است.

فراهانی افزود: تفاوت برگزاری این دوره ها در مقایسه با سال قبل این است که با توجه به برنامه ریزی ها برای ارتقای کیفیت آموزش در این دانشگاه دانشجویان ارشد و دکترا باید پس از گذراندن واحدهای درسی، پایان نامه را نیز با موفقیت دفاع کنند تا فارغ التحصیل شوند.
اخبار دانشگاه - واحد مرکزی خبر

 


ویدیو : زمان ثبت‌نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور