زمان توزیع کتاب های درسی دانش آموزان : مدیر کل چاپ و توزیع کتاب های درسی گفت: ...


مدیر کل چاپ و توزیع کتاب های درسی گفت: شهریورماه تمامی کتاب ها در سراسر کشور برای دانش آموزان توزیع خواهد شد. خبرگزاری مهر: مدیر کل چاپ و توزیع کتاب های درسی از تدوین کتاب آیین نگارش و انشاء به صورت مستقل خبر داد و گفت: در راستای صحبت های رئیس جمهور در مهرماه سال گذشته موضوع تهیه محتوا و تدوین کتاب انشاء و نگارش در دستور کار قرار گرفت و توانستیم پس از بررسی های لازم کتاب آیین نگارش و انشاء نویسی را برای سال تحصیلی آینده به صورت مستقل تدوین و منتشر کنیم.

سید احمد حسینی در گفتگویی با بیان این مطلب گفت: پیش از این قوانین نگارشی و انشاء نویسی در کتاب های ادبیات و فارسی ابتدایی به صورت مستتر مطرح بود اما با صحبت های رئیس جمهور و تاکید ایشان بر موضوع انشاء نویسی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و در نهایت کتاب آیین نگارش و انشاء نویسی به صورت مستقل برای پایه های هفتم و هشتم تهیه شود.

وی افزود: در کتاب آیین نگارش و انشاء دانش آموزان با قوانین نوشتاری آشنا شده و تلاش کرده ایم که موضوعات مربوط به انشاء نویسی با توجه به فضای اجتماعی کشور و محیط پیرامون دانش آموز بوده تا آنها بتوانند با توجه به موضوعات واقعی کار انشاء نویسی و نویسندگی را انجام دهند.

به گفته حسینی بخش دیگری از کتاب آیین نگارش مربوط به نامه نگاری هایی است که دانش آموزان ممکن است در آینده شغلی به آن احتیاج داشته باشند که آموزش های آن از دوران مدرسه داده می شود.

90 درصد کتاب های درسی تولید و چاپ شده است.

وی همچنین درباره چاپ و توزیع کتاب های درسی گفت: 90 درصد کتاب های درسی چاپ و تحویل انبارها شده است و 10 درصد باقیمانده نیز در حال تولید است.

حسینی درباره زمان توزیع کتاب های درسی افزود: شهریورماه تمامی کتاب ها در سراسر کشور برای دانش آموزان توزیع خواهد شد.


ویدیو : زمان توزیع کتاب های درسی دانش آموزان