زمان تعطیلی مدارس اعلام شد : مدیرکل پشتیبانی و تعاون وزارت آموزش و پرورش با ...



تعطیلی مدارس , تعطیلی مدارس تهران , زمان اعلام نتایج کنکور 95

مدیرکل پشتیبانی و تعاون وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پذیرش اسکان در مدارس از 28 اسفندماه آغاز و تا 12 فروردین‌ماه ادامه دارد، اعلام کرد: مدارس تا 28 اسفندماه دایر هستند.

به گزارش ایسنا، سیاری در نشست خبری که در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، در پاسخ به این پرسش که آیا ارائه خدمات آموزشی در مدارس با طرح اسکان نوروزی با اختلال مواجه نمی‌شود، گفت: پذیرش اسکان در مدارس از 28 اسفندماه آغاز و تا 12 فروردین‌ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این ایام مدارس تعطیل هستند و اگر مراجعه کننده‌ای در خارج از تاریخ ارائه شده تقاضای اسکان داشته باشند، به خانه‌های معلم و اردوگاه‌ها هدایت خواهد شد و خللی در فعالیت‌های آموزشی مدارس ایجاد نمی‌شود.

به گفته مدیرکل پشتیبانی و تعاون وزارت آموزش و پرورش مدارس تا 28 اسفندماه دایر خواهند بود و امر آماده‌سازی مدارس برای اسکان طی چند ساعت در روز آخر انجام خواهد شد.

هاشم مسعودی، مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش نیز در پاسخ به پرسشی درباره اعمال رتبه عالی و خبره در حکم بازنشستگان فرهنگی گفت: حکم کلیه فرهنگیانی که از اول فروردین‌ماه سال 88 تاکنون بازنشسته و رتبه عالی و خبره اخذ کرده بودند، به تایید سازمان بازنشستگی کشوری نرسیده بود.

مدیرکل پشتیبانی و تعاون وزارت آموزش و پرورش افزود: اما اکنون همه احکام تایید شده است البته گلایه‌هایی وجود داشت مبنی بر اعمال این رتبه که افزایشی در حقوق این بازنشستگان ایجاد نشده است. باید گفت از 43 هزار نفری که حکم‌شان تایید شد، 12 هزار نفر بودند که اعمال رتبه خبره تاثیری در حقوق‌شان نداشت و این به علت اعمال ماده 109 قانون مدیریت خدمات کشوری بود.

مسعودی در پایان گفت: اگر به هر دلیلی هنوز این رتبه برای برخی اعمال نشده می توانند به ادارات کارگزینی منطقه خود مراجعه کنند.


 اخبار اجتماعی  - ایسنا


ویدیو : زمان تعطیلی مدارس اعلام شد